Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....
Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....
Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).
Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....
Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).
Varför har Naruto morrhår ?
Only the ring finger knows
Yaoi eller inte ?
Okej, jag har en fråga, behöver yaoi-tips! :-P
I så gott som alla yaoimanga och yaoianime-serier som jag har läst/sett så är killarna olika stora och oftast så är en dominant och en lite undergiven, vilket jag tycker är oattraktivt. Jag vill att de ska vara lika stora, lika gamla och helst lika dominanta (eller undergivna) också. Känner du till någon sådan? Har sökt förgäves... =S
Tycker att det är tråkigt när en är mer maskulin med smala ögon och spetsigt ansikte och en är mer feminin med stora runda ögon och runt ansikte... vill att båda ska se ut som killar! Helt okej om de ser ut som tjejiga killar :-P Bara de är på samma nivå liksom.
Inte så här olika:
images2.fanpop.com/images/photos/7100000/Angel-s-Feather-yaoi-7104640-1024-768.jpg
och helst vill jag inte att de är så här stora heller:
1.bp.blogspot.com/-VLXXbnVDe9I/UR_08xyUuEI/AAAAAAAABoU/D2THM_8G1-8/s1600/manga+yaoi+toronto+ALL+YOU+NEED+IS+LOVE+NOVEL+VOL+01+%28OF+2%29.jpg
Utan hellre typ såhär:
t3.gstatic.com/images
fast yaoi Hoppas det inte var för omöjlig fråga!
Oj, man måste nog kopiera länkarna och klistra in dem i ett nytt fönster, de blev konstiga. Säg till om de inte fungerar ändå så fixar jag det Kan säga också att jag inte har något problem med att läsa online, fanöversättningar eller till och med oöversatta om det är bra så du behöver inte tänka på att de måste finnas på svenska