7 månaden med försök.. Fler?
[quote=69592512][quote-nick]Anonym (tvålen) skrev 2013-04-18 21:55:08 följande:[/quote-nick]
[quote=69592512][quote-nick]Anonym (tvålen) skrev 2013-04-18 21:55:08 följande:[/quote-nick]
Här är svaret: Ja du jag vet inte. Det kanske är slemhinnorna som blöder. Man kan ju få ägglossningsblödning och det har jag fått tidigare någon enstaka gång. Jag blöder inte mensblod. Det ser inte likadant ut och det luktar inte. Hon jag pratade med trodde inte det var någon fara då jag inte hade ont och då min mens är väldigt regelbunden. Jag hoppas ändå på ägglossning. Snyft! Jag har testat med min fertilitetsmonitor och fått hög (alltså hög fertilitet) men sedan tog testerna slut.
[quote=69592525][quote-nick]Anonym (J) skrev 2013-04-18 21:55:47 följande:[/quote-nick]
Men det är nåt fel på iPhonen. Blir helt konstigt när jag ska citera. Ursäkta! Hoppas det går att läsa ändå.
Nä jag är inte gravid. Har inte haft ägglossning än. Får avvakta lite till och se om ägglossningen tänkte komma igång eller ej. Är på dag 19 idag. Men cykeln kanske blir längre nu när det blev så här struligt. Får hoppas på det. Tror jag blöder lite mindre nu. Ja den vanligaste är väl att ägglossningen sker mellan 24-48 timmar beroende på test. Du får kika i bruksanvisningen.
Det går seeeegt! Vet inte om jag haft ägglossning eller inte. Testen tog slut mitt i allt och det är två dagar jag inte har kunnat testa.. Plus att jag har haft en mellanblödning precis då som varade i 6 dagar. Jag tempade mig i morse innan jag klev ur sängen och tempen låg på 36.3 i vanliga fall brukar jag ha 35,9. Så jag får väl anta att jag har haft ägglossning då? Eller? Blir helt galen snart! Ska ha mens den 29.e men det återstår väl att se... Testade i morse och jag får fortfarande Hög fertilitet på min monitor.
Ja, väldigt dött i vissa perioder. Hoppas du plussar! Här har jag bim i morgon. Men troligen så hade jag ingen ägglossning denna månad. Så jag förväntar mig inget.