7 månaden med försök.. Fler?
Ja, fast troligen ligger inte felet hos mig utan hos min man. Så det kan behövas. Vi ställer oss i kö för ivf och får förhoppningsvis börja om 3-6 månader. Det ska nog bli bra. Känns kul att nåt är på G.
Hej! Nu har det varit tyst ett tag. Jag väntar min mens på torsdag igår på ÄL + 6 fick jag en blödning efter sex. Det var inte bara någon droppe utan det var rätt rejält. Vad tror ni om detta? Idag har jag inte blött något. Finns det hopp efter två års försök?
Jag längtar verkligen tills vi får göra ivf! Hade ägglossning för en vecka sedan och nu har jag mensvärk i låren. Så jag antar att mensen är på gång igen som vanligt. Då haf vi försökt i två år och två månader nu. Så segt!
Mens idag som vanligt! Åh suck! Kan inte kliniken ringa snart? Men samtidigt har jag 9 kg kvar att gå ner. Så tungt!!! Men man ska ju gå ner sakta i vikt för att hålla det. Det har tagit 8 månader att gå ner 13 kg. Jag trodde faktiskt att jag skulle lyckats bättre. Men visst har det gått mycket upp och ner och sedan har vågen stått stilla vissa månader. Hoppas verkligen att jag sitter här om nio veckor 9 kg lättare. Måste bara hitta motivationen!!!
31:a försöket nu da.... Sista försöket, känner jag.
Känner att mensen är på G här nu. Bara kämpa med vikten nu så får vi göra ivf i höst. (Mannen har ju trötta sperimer) så det kanske är det som behövs för att vi ska kunna bli gravida.