7 månaden med försök.. Fler?
Nej. Tänkte testa i morgon så jag vet om jag kan dricka vin eller inte. Hur går det för dig?
Nu har jag varit tyst ett tag. Jag hade nog mens i tre dagar förra gången. Har inte fått nåt positivt på gravtesten. Mensen beter sig konstigt när man håller stenkoll på den. Sak samma. Har ÄL just nu känns det som. Har haft grymt ont i magen i några dagar och nu idag har jag ont i sidan som jag brukar ha vid ÄL. Så nu har jag Bim på min födelsedag. Hoppas på plus!!! På torsdag drar jag i och mannen ut på en resa, jag ska ta med ett test och testa den sista semesterdagen. Som är dagen innan Bim. Hoppas verkligen på ett plus! Fast samtidigt vill jag ju inte ha barn så sent på året. Men jag börjar acceptera att det kan man omöjligt bestämma. Det blir när det blir. Men drömmen vore ju att få barn i jan-feb. Men det är ju bara drömmar. :)
Nu måste jag få vara lite ego och skriva lite om mig själv. I fredags förra veckan märkte jag att jag blödde. Fick blod på papperet. Blödningen fortsatte hela helgen. Sedan stannade den av på måndag. Men sedan startade den igång igen i tisdags kväll. Får använda troskydd nu. Hoppas den slutar snart. Skulle haft ägglossning i tisdags-onsdags men har inte känt av den ännu. Hoppas den dyker upp i morgon. Dock blir jag lite orolig att det inte ger nåt att ha ägglossning då jag ändå blöder? Jag menar att då kanske ägget åker ut med blodet? Jag pratade med gyn idag men de sa att det nog inte behövdes kollas upp. Humm... Vad tror ni om min chanser?