Inlägg från: Juronjaure |Visa alla inlägg
  • Juronjaure

7 månaden med försök.. Fler?

Testade med clearblue digital nu, ett par dar innan BiM. Negatiiiiiiiiivt! Nu ger jag upp denna månad.

• Juronjaure
    Anonym (samma.) skrev 2012-12-11 08:55:31 följande:
    Tråkigt. Jag lyckades hålla mig ifrån att testa i morse.  Tänkte ta ett test ikväll. Men det känns kört här med.  Jag hoppades verkligen på denna månaden.  Undrar bara när jag ska få mina pms. Jättekonstigt att jag inte har fått mina vanliga symtom. Var är mina ömma och svullna bröst?? Jag har ju en vecka med skitsnygga bröst då de svullnar upp innan mens. Nu har jag bara mina mini bröst. 
    Haha, brukar vara samma sak för mig :D Dock inte varje månad, så jag tar inte avsaknaden av ömhet som ett säkert gravtecken...
  • Juronjaure
    Thotis90 skrev 2012-12-11 13:34:56 följande:
    Jag testade negativt på BIM-1, men plussade starkt på BIM+2 vid förra graviditeten, så bara för att man får negativt flera dagar innan BIM innebär det inte att det är kört. 
    Intressant!!! Jag tänker testa med helt vanliga billiga stickor på lucia, annars söndag. Men förmodligen kommer väl mensen innan dess...
  • Juronjaure
    Dracarys skrev 2012-12-12 08:41:38 följande:
    Nä... nu tycker jag inte att det är någon idé, antingen kommer eländet imorgon eller också inte. Har jag inte fått någon mens på fredag så testar jag då. Om jag kan hålla mig. =)
    Hehe, jag vill också kunna hålla mig, men jag testar väl imorrn bitti och får mens två timmar senare, brukar vara så....
  • Juronjaure
    Ebba skrev 2012-12-13 14:28:48 följande:
    Nån som har testat idag?
    Ja, jag. Negativt. Har dock inte slutat hoppas helt, men jag antar att mensen kommer ikväll eller imorrn...
  • Juronjaure
    Dracarys skrev 2012-12-14 08:00:25 följande:
    Tror tyvärr att det är mens på gång. Lite rosa nu på morgonen. =/
    Men jag har inte haft något av mina vanliga före-mens-symptom: PMS-humör och viktuppgång.

Det är nog tyvärr bara att inse att jag kommer att passera ett års försök nu vid årsskiftet.
    Usch, ett år... Ska ni göra utredning?
  • Juronjaure
    Anonym (samma.) skrev 2012-12-15 07:58:32 följande:
    Bim-1 eller -4 nu. Har inte testat på ett par dagar. Känner mig som vanligt. Inga pms överhuvudtaget. Inga ömma bröst. Det enda som skiljer sig åt är att jag fått 2 finnar! Väldigt ovanligt..... Tänker inte testa något mer, inväntar mensen och skulle den mot för all modan inte komma får jag testa då. 

Spännande Ebba. Testat idag? Håller tummarna. 
    Jag fick en finne på rumpan när innan jag fick plus, haha, och då tänkte jag "shit, jag är nog gravid!". Den här månaden har jag fått en finne på ryggen, men jag tror nog inte att jag är gravid ändå... Men hoppas ännu! Håller tummarna för dig!
  • Juronjaure
    Här är jag namnlös skrev 2012-12-16 21:37:50 följande:
    Ja att mannen får orgasm är nog en bra förutsättning :) haha. Brösten har alltid varit ett gott tecken på att jag varit gravid, inte helt omöjligt för dig alltså. Spännande. Jag undrar om någon testat bidrottninggelé? Har läst lite på nätet om det, både för- och nackdelar som allt annat typ, men har ni någon erfarenhet av det? Ska tydligen öka fertiliteten.
    Vad har du läst för nackdelar? Jag har mest läst positivt iaf, att det gör slemhinnan i livmodern tjockare så att ägget ska fastna lättare.
  • Juronjaure
    Calqyl skrev 2012-12-19 08:12:26 följande:
    Inte än men är på ÄL+16 så borde ju ha visat något på testet då tycker jag.
    Får gå på försök nr tio på nyårsdagen istället..
    Har du äl på nyårsdagen? Jag sitter här och väntar på mens som aldrig vill komma, och undrar om nästa ägglossning kan komma på planerat datum även om mensen helt hoppar över denna månad? Funkar det så?
  • Juronjaure
    Dracarys skrev 2012-12-21 08:15:51 följande:
    God jul!

Hoppas att det blir många bäbisar av den här tråden 2013.
    Ja, det hoppas jag verkligen!!! God jul allihop!!!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?