Det låter inte alls kul, du har mitt fulla stöd och förståelse för allt !!
Jag provade att köpa Iberogast, finns receptfritt på apoteket. Hjälper mot uppsvälld mage, illamående och magknip.
Jag har använt den regelbundet i 2-3 veckor nu och jag märkte stor skillnad efter bara några dagar. Jag har inte längre " ballongmagen " kvar, utan nu är det bara min vanliga stora mage........
Problemet med Iberogast är att det är 20 droppar man ska ta 3 gånger / dag och den smakar verkligen vidrigt !!! Men jag tänker så här att om den hjälper mig, så får den vara hur äcklig som helst, bara jag mår bra.
Om du har vikt du vill gå ner så är vi två om det. Jag har en annan tråd som heter nåt i stil med
" Jag har mycket vikt att gå ner, nån som vill hänga på ? " nåt sånt heter den som rubrik. Skulle vara kul om du ville vara med där också !!!
Sen att du mår så dåligt som du gör, att allt känns hopplöst vet jag precis hur det är. Har själv varit i den situationen och varit riktigt deppig. På något sätt lyckades jag ta mig ur det, vet tyvärr inte riktigt hur, men jag hoppas verkligen att du ska må bättre !!!
Inga pengar från a-kassa? Annars är det soc, jag gick själv dit när jag mådde som sämst, men hann inte få hjälp därifrån förrän jag fick jobb. Bara lite förslag, annars prata med en läkare om hur du mår.