• Callina

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Vad jag kan se är de vv-trådar jag hittat inte så aktiva. Kanske beror det på att alla kör GI och LCHF nu för tiden? Själv har jag provat LCHF men vill köra viktväktarna nu och det vore ju toppen om det fanns fler medlemmar där ute?

Jag är ute efter att tvinga mig själv till att till slut få bättre matvanor. Är en "smygätare" och mår nu rätt bra av att börja skriva upp allt jag äter så att jag får större förståelse för mitt matbeteende.

Jag är 169 och väger 77 kg och behöver då gå ned en del och jag verkligen längtar tills det börjar röra på sig.

Någon mer?

• Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???
  • Linda7705
    lella77 skrev 2012-11-20 18:35:26 följande:
    Ja det går lite hett till ibland. Vad är MRL?
    Mage,Rumpa,Lår
    En gruppträning =) 
  • Linda7705

Aha.
    Det skall bli kul att röra på fläsket igen Glad
    Fast nu blir det sängen för ögona går i kors....... Obestämd 

• Linda7705

-0,1 så nu ligger jag på 82,5........

lella77 skrev 2012-11-26 08:11:35 följande:
    - 0,8 och nu 83kg vill gärna ner under 80 innan jul
    Ja vi har ju lite mindre än en månad på oss men det borde vi klara Glad
    Ikväll blir det träning skall bli kul att se hur jag mår i morgon.....

• Linda7705

Det känns dom om det går ok . Fast idag kommer jag nog synda med en halv pizza.... Fast den lär jag väl träna bort på söndag då jag kör ett powerpass.
    Hur går det för dig?

• lella77

Sjuka barn och halvkrasslig själv, så dåligt med träning. Blir alltid sugen på nåt gott när det blir lite sömn.

• Linda7705

Samma här. Den lille har börjat vakna tre ggr per natt så man e ju inte stans piggaste. Och ja visst e det så att man blir sugen på något gott när man sovit för dåligt.sen blir ju inte saken bättre av att jag klämde tummen i bildörren förut.
    Men men det e bara till att ta nya tagi morgon

• Lovis

Hej ni som kan viktväktarpoints! Vet ni hur många points det är i en ljus chokladpralin på 10 g? En "Höstnougat" från Marabous Paradis-ask ingick i mitt adventsfika idag och skulle bli glad för hjälp med hur mycket de innehöll.

Mvh Lovis

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???