• Callina

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Vad jag kan se är de vv-trådar jag hittat inte så aktiva. Kanske beror det på att alla kör GI och LCHF nu för tiden? Själv har jag provat LCHF men vill köra viktväktarna nu och det vore ju toppen om det fanns fler medlemmar där ute?

Jag är ute efter att tvinga mig själv till att till slut få bättre matvanor. Är en "smygätare" och mår nu rätt bra av att börja skriva upp allt jag äter så att jag får större förståelse för mitt matbeteende.

Jag är 169 och väger 77 kg och behöver då gå ned en del och jag verkligen längtar tills det börjar röra på sig.

Någon mer?

• Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???
  • Linda7705

Tack.
    Denna veckans vägning visade en nedgång på 0,9 kg, Trodde det skulle vart mer då jag upplever att kläder sitter lösare men jag antar att jag fördelar om fettet på kroppen Obestämd.
    Hoppas att det släpper för dig snart.
    En liten fråga: Är det någon som äter upp all sin veckobonus? 

• Linda7705

Lella77
    Vad skönt att se att jag inte e ensam om att ha en hel del att gå ner.
    Jag väger idag 84,7 och vill ner till 69 i alla fall.
    Vi får se till att peppa varandra för det behövs här ibland vill jag lova...... 

• Linda7705

Hm min e 2,5 månad så jag kan ju skylla på honom. Jag ammar inte därav att jag börjar redan nu :)

• Linda7705

Min barnmorska säger att min långsamma viktnedgång beror på det,
    men jag vet inte jag ammade min son som nu e 8år i 3 månader och gick fan inte ner mer för det.
    Efter 2,5 år hade jag fortfarande 10 kg kvar att gå ner.
    Därav att jag väljer att börja med vv nu.
    Innan graviditeten gick jag ner 12 kg på 3 månader med VV så jag vet ju att det funkar.
    Längtar tills dess att dopet som är på söndag är över så att det e slut med all fika.
    Vill så gärna hamna under 80kg innan jul Tomte

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???