• Callina

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Vad jag kan se är de vv-trådar jag hittat inte så aktiva. Kanske beror det på att alla kör GI och LCHF nu för tiden? Själv har jag provat LCHF men vill köra viktväktarna nu och det vore ju toppen om det fanns fler medlemmar där ute?

Jag är ute efter att tvinga mig själv till att till slut få bättre matvanor. Är en "smygätare" och mår nu rätt bra av att börja skriva upp allt jag äter så att jag får större förståelse för mitt matbeteende.

Jag är 169 och väger 77 kg och behöver då gå ned en del och jag verkligen längtar tills det börjar röra på sig.

Någon mer?

• Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???
  • Madam

nya tag med Vv här också..2013 är året då jag ska i mål!

• Linda7705

Tack lella77, syndade igår och anstränger mig inte massor med vv idag heller. Men i morgon e det back in business igen.
    Är ju med i en tävling på jobbet som jag bara måste vinna! Så jag måste ha gått ner en hel del till den sista April.
    Hoppas på erat stöd tjejer.
    Önskar oss alla ett lättare 2013 :)

• lella77

Jag har som mål att köpa nya kläder i maj när jag ska till ullared och inte handla på tjockavdelningen som jag kallar den. ð??

• Linda7705

Nä den avdelningen skall vi inte vara och handla på......
    Vi skall ju ha dom där supersnygga kläderna till sommaren Flört
    Vinner jag tävlingen så vinner jag 6-7000:- och det är en rejäl morot vill jag lova Glad
    Så nu får vi peppa varandra så mycket vi bara kan. 

• Gulletuss

Halloj! Får man hänga på här?Glad

Jag registrerade mej hos ViktVäktarna i går! Det är min andra vv-vända.  Förra gången lyckades jag tappa ca 20 kg. Jag har tack och lov inte gått upp alla dessa kilon, men väl 9-10 kg. Rynkar på näsan Så mitt mål denna gången är i första hand att gå ner de där förbaskade jojo-kilona!

Just nu lägger jag ner en väldig massa tid på att planer mina måltider! *pust* Tur att det är jullov! Flört

• Linda7705
    Gulletuss skrev 2013-01-05 22:32:12 följande:
    Här hände inte mycket.
    Händer mest när vi har våra vägdagar. Flört
    Efter att du slutade på vv sist hur länge kunde du hålla vikten då?
    Har börjat fundera lite på hur man skall klara av att hålla vikten sen när man e nöjd.
    Fast jag har ju lite mer än  10kg kvar innan jag e nöjd så jag har ju tid på mig att klura ut det.
    Någon annan som funderat på hur vi skall hålla vikten sen? 
Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???