• Ninni87

BF mars 2013 - Skåningar?

Väntar mitt och sambons första barn, BF 24 mars.

Någon mer som ska ha barn runt mars och vill disskutera lite?
    Ni får gärna bo i Skåne. Själv bor jag i södra Skåne (mellan Malmö och Ystad).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-29 07:59
    BF LISTA

Viktoria123 4 mars
    Sol01 4 mars
    Mirandabear 7 mars
    kuukke 26 mars
    lofeem 15 april
    jennifa 28 maj

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-11 20:01
    BF LISTA

Viktoria123 4 mars
    Sol01 4 mars
    Mirandabear 7 mars
    Ninni87 23 mars
    kuukke 26 mars
    lofeem 15 april

• Svar på tråden BF mars 2013 - Skåningar?
  • älskarlivet81

Har inte din bm skickat remiss om du redan är så långt gången? Jag är i 32+0 och ska göra mitt tul/rul 2 idag!

Ninni87 skrev 2013-01-21 19:01:03 följande:
    Vad kul med TUL. Ska förhoppningsvis boka in mitt imorgon när jag är hos BM.

Håller tummarna att du inte behöver bli igångsatt utan att lillan kommer av sig själv innan :)

• Ninni87

Nej, min vanliga BM är sjukskriven och den jag gått till de senaste gångerna verkar lite stressad/förvirrad.
    Men bokade in en tid idag. Så ska på TUL nästa onsdag. Fast ska försöka ändra tiden till Malmö istället för då kan sambon följa med :)

• kuukke

Hur gick det "älskarlivet81"? Jag har fått tid 4/2 . Ganska snart :)

• älskarlivet81

Det gick bra

kuukke skrev 2013-01-22 22:19:59 följande:
    Hur gick det "älskarlivet81"? Jag har fått tid 4/2 . Ganska snart :)

• lofeem

Åh, jag ska inte på mitt TUL fören 21/2.. Jag vill också föda i Mars! men jag har ca 80 dagar till.. Phu, det känns som en evighet!

• Mirandabear

Var på TUL idag och det var många mammor som väntade tålmodigt i väntrummet. Allt såg väldigt bra ut, men lyckades inte få någon bild när bebe hade händerna framför ansikte. :P

• Tekla Maräng
    Mirandabear skrev 2013-01-23 18:05:30 följande:
    Var på TUL idag och det var många mammor som väntade tålmodigt i väntrummet. Allt såg väldigt bra ut, men lyckades inte få någon bild när bebe hade händerna framför ansikte. :P
    Hehe, samma här. Många där måndags när vi var där. De hade dessutom krångel med datorsystemet så de var först lite försenade, sen kom typ alla in på samma gång (eller iaf en efter en).  

Vår lilla tös hade också handen framför ansiktet - dock bara ena, så vi fick en bild av halva ansiktet.

Slutvikt ca 4 kg (som jag skrev innan). Är i v. 35 nu (34+2) 
Svar på tråden BF mars 2013 - Skåningar?