• Ninni87

BF mars 2013 - Skåningar?

Väntar mitt och sambons första barn, BF 24 mars.

Någon mer som ska ha barn runt mars och vill disskutera lite?
    Ni får gärna bo i Skåne. Själv bor jag i södra Skåne (mellan Malmö och Ystad).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-29 07:59
    BF LISTA

Viktoria123 4 mars
    Sol01 4 mars
    Mirandabear 7 mars
    kuukke 26 mars
    lofeem 15 april
    jennifa 28 maj

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-11 20:01
    BF LISTA

Viktoria123 4 mars
    Sol01 4 mars
    Mirandabear 7 mars
    Ninni87 23 mars
    kuukke 26 mars
    lofeem 15 april

• Svar på tråden BF mars 2013 - Skåningar?
  • Viktoria123

Det hoppas jag verkligen :) Min unge ska ju tydligen väga så himla mycket så jag hoppas han kommer någon vecka för tidigt också!

• älskarlivet81
    Ninni87 skrev 2013-01-17 12:39:08 följande:
    Ja :) denna tid som är kvar kommer nog gå väldigt fort.
    Jag tycker bara tiden sniglar sig fram.. Imorgon är det två månader kvar..
  • Tekla Maräng

Tycker också tiden sniglar sig fram... Kanske för att man är hemma hela dagarna.

Snart mars?! Vi har ju hela februari att gå igenom först!

• kuukke

Åh, 46 dagar. Jag har 68!! Känns som en evighet! Ingen förresten som hört något om vätska i tarmarna? Har försökt googla men hittar inga svar vet inte om jag ska oroa mig eller inte.

• Tekla Maräng

Hejhej!

Var på TUL idag i Lund och allt såg bra ut!  Fortfarande bara en (och fortfarande en flicka)  trots att jag är så stor enligt alla.  Hon hade armen för ansiktet, så bilderna blev sådär, men det var kul att se ändå. Vi fick ju inget TUL med storasyster då de inte gör det i Uppsala. Beräknad födelsevikt ca 4 kg... Hon som gjorde TUL trodde inte att vi "får" gå över tiden denna gången eftersom hon låg så högt (19 % över genomsnittet, dock inom det normala). VILL INTE bli igångsatt igen!!! Hoppas hon kommer ut innan BF - håll tummarna! Hon låg med huvudet neråt i alla fall (v 34+0).

• Ninni87

Vad kul med TUL. Ska förhoppningsvis boka in mitt imorgon när jag är hos BM.

Håller tummarna att du inte behöver bli igångsatt utan att lillan kommer av sig själv innan :)

• Tekla Maräng
    Ninni87 skrev 2013-01-21 19:01:03 följande:
    Vad kul med TUL. Ska förhoppningsvis boka in mitt imorgon när jag är hos BM.

Håller tummarna att du inte behöver bli igångsatt utan att lillan kommer av sig själv innan :)
    Tack!

Vilken vecka är du Ninni?  
Svar på tråden BF mars 2013 - Skåningar?