Gravid efter IVF i september 2012
Ahh, jag vet hur det känns. Fast jag har iofs varit konstant trött sen jag blev gravid. Ringde också till mvc idag och fick tid 2/11 kl 10:15 :) Inget kub test här tror jag. Bekostar ni det själva?
Ahh, jag vet hur det känns. Fast jag har iofs varit konstant trött sen jag blev gravid. Ringde också till mvc idag och fick tid 2/11 kl 10:15 :) Inget kub test här tror jag. Bekostar ni det själva?
Haha, vi följs åt med allting vi. Vi kommer säkert föda samma dag med ;) Jag tror att man måste vara över 40 här i Uppsala för att få kub kostnadsfritt. Annars hade jag nog inte tvekat. Ska iaf fråga hur mycket det kostar..
Helhjärtat: jag hade också Johannes. :) Behöver han leta lika länge på dig som han gjorde på mig? Han gjorde mig riktigt nervös :P Baby lei: grattis till tickande hjärtat :)
Helhjärtat: Det blev likadant för mig när jag försökte ladda upp min bild från mobilen så jag fick göra det ifrån datorn istället.
Usch, idag fick jag lov att stanna hemma. Efter 11 dagars jobb i rad så sa kroppen ifrån och jag orkar knappt röra mig. Känns ju lite extra viktigt att lyssna på kroppen just nu...
Grattis Arla, va härligt att höra att allt var okej.
Är det nån mer som känner sig halvt äcklad av mat?
Jag kan äta några tuggor och sen får jag typ kväljningar och klarar inte av att fortsätta äta.
Frukosten är nog det enda som faktiskt går ner utan problem, riktigt jobbigt när jag älskar mat och dessutom jobbar med det.. :/
Håller tummarna lillflickan!
Jag har inte ens vågat ställa mig på vågen. Körde LCHF innan jag blev gravid och gick ner från 60 till 54kg,
vid återförandet så hade jag gått upp till 55,5kg. Antagligen för att min kropp inte är van vid kolhydraterna som magen sväller upp lite extra mycket också. Men jag tänker inte hålla på med någon bantningsmetod nu när jag har en liten i magen som behöver all näring. =)
Grattis Lillflickan! Alltid lika underbart att höra när det går bra för oss här i tråden! =)