• Nickie

Gravid efter IVF i september 2012

gilda3: Håller tummarna för att det bara var pga sexet. Man är väl lite känsligare i slemhinnorna när man är gravid också?

Nån som vet varför det gör så förbannat ont i magen när man nyser? Det hugger till varje gång.

• Nickie

Inga kraftiga flytningar än så länge iaf.
    Jag vill bara till VUL NU så jag vet om det finns nått därinne.
    Känns så tomt på nått sett när man inte vet hur det står till.

• Nickie

Helhjärtat: Ja, det känns ju som att det är nått som går sönder i magen varje gång man nyser.
    Tur att det inte är mitt under pollensäsongen nu iaf då jag är fruktansvärt pollenallergisk. :)
    Jag är också lite känslig mot våran katt, men mer så det kliar i ögonen (tack och lov just nu)

• Nickie

Jag tror nästan att det är graviditeten i sig faktiskt.
    Jag är ju helt frisk annars och gräspollen är det inte mkt av nu inte.
    Förbaskat jobbigt när man jobbar i kök och måste springa iväg och nysa och tvätta händerna heeela tiden :)

• Nickie
    Lillflickan skrev 2012-10-08 14:16:31 följande:
    Jag är lite nervös för att anmäla mig här. Men jag försöker njuta av plusset så mycket som möjligt.
    Jag tror att de flesta av oss känner samma sak, det blir ju en helt annan sak när man måste kämpa för att få det man vill ha.
  • Nickie

Ja, visst känns det overkligt! Hoppas det känns verkligare efter VUL. :)

• Nickie

Jag fick tid den 23/10 och kommer då vara i v.9 (8+1) om man räknar ÄP som ÄL.

• Nickie

Okej, det här är verkligen helt OT men jag sitter och tittar på aftonbladet.se live
    när den där killen ska hoppa från rymden. Vet inte om det är hormonerna eller nått, men jag vill bara springa dit och stoppa honom! Varför är man inte mer rädd om sitt liv?? Usch..

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012