• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Vi är många som ska på VUL denna vecka :) riktigt spännande. Känner som dig nickie, att man har för lite symtom för att det ska vara bra där inne. Men vi kanske är dom lyckoostarna som slipper en massa symtom. Min mage är riktigt svullen idag, om VUL ser bra ut på torsdag tror jag nästan att jag ska köpa mig ett par mamma byxor för det är inte snyggt (eller skönt!) att klämma åt magen med ett par jeans nu även om det bara är tarmarna som putar ut.

• Helhjärtat

Men stackare, hoppas du piggnar till rosa fjäril och får hjälp mot illamåendet. Spännande nickie, vi väntar nyfiket här inne :)

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Grattis! Vad glad jag blev nu, jag hoppas så innerligt att jag får samma resultat på torsdag. Visst går du på akkis nickie? Får man med sig en bild hem? Och får man göra något mer än bara vul?

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Ok vad kul att få med sig en bild hem det ska jag också be om. Jag vill bara att det ska vara över nu så man kan slappna av. Denna väntan är hemsk. Vad gulligt att han tog med sig bilden till jobbet :) dom släpper en alltså till vanliga mvc efter vul?

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Konstigt att hon jag pratade med bara frågade efter datumet för et. Hon måste tänkt fel. Skit imorgon är det min tur att få domen :)

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Jag håller tummar och tår för dig idag miqaw!

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Åh vad härligt miqaw! Har sovit så jävla dåligt inatt och nu har jag ont i huvudet och känner mig nästan lite febrig. Killen sa igår att jag ska sluta oroa mig för det är ju större chans att det finns något där inne som lever än att det inte gör det och det är väl sant. Men jag vet inte, jag har så jävla svårt att acceptera att det ska gå bra för oss den här gången även om jag vet att jag borde tänka positivt. Men imorgon är det dags, äntligen. Kommer skaka som ett asplöv :)

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Kl 14 idag är det min tur för vul. Vet inte vad jag ska tro eller känna längre, vågar inte hoppas samtidigt som det är det enda jag vill nu att det ska se bra ut. Jobbigt att inte ha kontrollen. Men nu ska jag ta en lång varm dusch för att slappna av lite. Tror jag dragit på mig en förkylning för jag är tjock i näsan och ha ont i huvudet.. Hoppas det släpper senare. Vi har en liten bit att åka till kliniken så jag kanske inte skriver här förens senare ikväll om jag inte gör en snabb uppdatering med telefonen.

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Känner som dig baby Lei! Sitter i väntrummet nu. Hua

• Helhjärtat

Allt såg bara bra ut :) jag började gråta av lycka och hulkade fram att jag ville ha med mig en bild hem. :) känns helt overkligt att ha sett ett litet hjärta slå. Sambon såg sådär härligt nöjd och stolt ut efteråt. 6/6 är fortfarande bf men han mätte fostret till 8+2 fast jag är i 7+6 men han sa att en mm kan göra att det blir flera dagar fel. Så imorgon går jag in i v 9 :)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012