• miqaw

Gravid efter IVF i september 2012

Nicke: ditt gick ännu snabbare än mitt märker jag! Öppnade mig i alla fall över två dygn ha ha! Däremot fick jag lite stygn, men det var precis att bm ville sy så ingen fara där inte.

• miqaw

SeZret: 33 i slutet av juni och första barnet.

• miqaw

Sezret: håller med dig om att smärtan/obehaget efter förlossningen är betydligt jobbigare än förlossningen i sig! Mitt har blivit bättre men är långt ifrån bra så här två veckor senare. Svanskotan gör faktiskt fortfarande ont, samma smärta som innan förlossningen. Och promenaderna går långsamt, trycket nedåt är jobbigt känner jag , så det får ta den tid som det tar.

• miqaw

Härligt Rosa fjäril!!!

För egen del ska jag försöka orka starta datorn idag så ni får en bild på Saga, idag två veckor gammal.

• miqaw
    Frankie86 skrev 2013-06-16 00:11:21 följande:
    Åh va mysigt Caroline!
    Snart har ni eran bebis här också!

Vankar av och till här hemma. Känns så konstigt att det rinner en massa vatten hela tiden. Nu ligger värkarna på ca 3-4min mellanrum. Men jag vill vänta ett tag till innan vi åker in.

Hoppas att du hann in! När vi åkte in hade jag samma tid som du och en timme senare kom ju Saga Glad
    Nu är äntligen datorn igång så här är en bild på vår "Lillstrumpa", 15 dagar gammal.Cool  Och ursäkta bildkvalitén... iphone...

• miqaw
    Frankie86 skrev 2013-06-16 11:21:23 följande:
    I morse 07:14 föddes lillebror :) 4365gram tung och 53cm lång.

Allt har gått bra.! Återkommer när jag har vilat lite mera :)

Grattis och vad skönt att läsa att allt har gått bra!!!
  • miqaw

Sezret; man kan verkligen inte sluta titta på underverken! Sötnos till liten ni har!!!

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012