• MBrohlin

Mammor i Trollhättan

Tjo! Jag har en son på 4 månader och är mammaledig med honom. Det börjar kännas lite ensamt och undrar om det är någon mer som känner detsamma?:) Någon som vill ta en promenad, fika lite eller låta våra barn sitta och glo på varandra ett tag? /M

• Svar på tråden Mammor i Trollhättan
  • Onea

Hejsan.. Här är en nybliven mamma i Trollhättan :) fick vår lilla räka nu i jul!  

• Onea

Här mår alla toppen, har en liten tjej som bara äter, sover och bajsar :P Så allt är som det ska vara!

Hur har ni haft det nu över jul och nyår då? 

• MBrohlin

Åh va härligt, snäll tjej!:)

Min lille kille på snart 8 månader vart förkyld så här har vi mest torkat snor, men nu är det äntligen snart över!

Är det erat första barn?:)

• LilleSkutt18

Här har vi oxå varit förkylda! En riktigt enveten hosta, som nu äntligen börjar försvinna. Är så jobbigt när de små är sjuka :(

• Onea

Ja, det är vårt första barn, allt är så nytt! Men man kommer ganska snabbt in i det måste jag säga:).. Hur många barn har ni? Inte kul med förkylningar! Vi försöker hålla oss så långt bort från snoriga näsor vi kan nu när lillan inte är så stor!

• MBrohlin

Känna som om de flesta fått förkyldning... Så jobbigt när de inte kan andas genom näsan och halsen bara rosslar:(

Det är vår första också! Ja visst är allt nytt men det känns verkligen som om man nästan kan allt. Det gör man såklart inte men det mesta kommer naturligt. Ganska häftigt :)

• LilleSkutt18

Vi har två, så det är svårt att hålla han borta från storasyster som snorar och hostar! Men det har gått bra ändå, två förkylningar på fem månader. Och han har mått bra ändå, trots hosta :)

• MBrohlin

Det känns omöjligt att få en förkylning att inte sprida sig när man har barn!:p

Svar på tråden Mammor i Trollhättan