• MBrohlin

Mammor i Trollhättan

Tjo! Jag har en son på 4 månader och är mammaledig med honom. Det börjar kännas lite ensamt och undrar om det är någon mer som känner detsamma?:) Någon som vill ta en promenad, fika lite eller låta våra barn sitta och glo på varandra ett tag? /M

• Svar på tråden Mammor i Trollhättan
  • MBrohlin

Det är ingen stor förkyldning men att han inte kan snyta sig gör ju att det blir skitjobbigt för honom.

Ja, jag borde försöka komma dit i november också. Lät riktigt mysigt :)

Jag tänker att om man går till ÖF eller liknande och inte känner någon kommer det vara som om man försöker ragga upp andra mammor haha

• FridaLeja

Du skulle nog inte va ensam om att "ragga" upp lite vuxna att prata med. Inte värre än det du gör här;) framför allt så är det kul för barnen att träffa andra och aktiveras lite.

• MBrohlin

Nejnej, jag inser också att det är det jag gör här:p

Fick bara associationer till speeddating, typ, tanken roade mig...

• Anna 816

Nej vad säger ni tjejer, ska vi ta och ses för en barnvagnspromenad någon dag alla som vill? En sväng runt Spikön kanske? Så får vi "ragga" lite IRL istället? ;)

• LilleSkutt18

Jag hänger gärna med på promenad oxå, kan bara på förmiddagen dock eftersom stora tjejen ska hämtas halv ett.

• Anna 816

Vad skoj! Ska vi bestämma en dag? Till exempel fredag kl 11? Så skulle vi kunna ses på Drottningtorget i Trollhättan. Eller något annat som passar bättre?

• MBrohlin

Fredag och drottningtorget låter bra för mig men lilleman vill gärna äta vid 12, så kanske lite tidigare än 11 om det är möjligt. Hur ser det ut för er andra?:)

• Anna 816

Klockan 10 kanske istället då? Det funkar lika bra för mig.

Svar på tråden Mammor i Trollhättan