tungmetall skrev 2014-05-09 22:10:40 följande:
ÄP idag, men bara 4 ägg. Läkaren va superförvånad och förstod ingenting med tanke på att han gick in i 20 äggblåsor ungefär. Själva ÄP gjorde mindre ont idag, även fast läkaren va tvungen att sticka igenom urinblåsan flera gånger, så det blev lite svårt att kissa efteråt, men det löste sig med massor med dryck och tålamod. Imorgon ska de ringa och säga om äggen blivit befruktade eller inte, om det lyckades ska vi tillbaka för ET på måndag. Om det inte lyckas så blir det ngn slags utredning, för då är det något som inte är som det ska med mig. Har molandevärk hela tiden, mår illa och känner mig som i en total dimma. Men har fått både morfin & stesolid och regelbundet med citodon. Sen är jag såklart glad för 4 ägg (för det är 2 fler än förra gången), livrädd för att inget av dem går att befrukta och rädd för att det inte alls går att bli gravid. Fördelen med att vara homosexuell är ju att vi har dubbel uppsättning av äggstockar och livmoder, så det är ju inte kört för oss. Så nu ska jag ta min sista citodon för idag och krypa ner under täcket, för det har varit en superlång dag.
Håller tummarna att de befruktas och delar sig som de ska!