• Avokado

Rengbågsförsök?

Jenema skrev 2013-10-08 22:34:20 följande:
    Åh fan va kul! Ska bli spännande att få uppdatering om hur det går. Det är lurigt det där med ägglossning, tror alltid jag har missat den. 11 miljoner spermier låter som en god förutsättning. Håller alla tummar å tår!

EmelieCG skrev 2013-10-09 06:56:28 följande:
    Avokado- åååh va spännande!! Håller tummarna! Lycka till. :)

Tack!! :)
  • Avokado
    Ljusskimmer skrev 2013-10-09 07:47:24 följande:
    Ja mer viktigt med vikten pga man inte ska bli överstimulerad =) /tungmetalls fru

Ok! Bra att ha ett motiverande mål när man ska gå ner i vikt :)
  • Avokado
    EmelieCG skrev 2013-10-10 09:12:07 följande:
    13 dagar efter insemination är vårt test negativt. Ingen mens än så länge, forsätter hålla tummarna..

Hoppas det är för tidigt att testa!
  • Avokado
    EmelieCG skrev 2013-10-12 08:21:33 följande:
    På beräknad BIM kom mensen. Trist..

Åh vad tråkigt, beklagar :( Var det första försöket?
  • Avokado

Nu har det gått 9 dagar sedan inseminationen och jag harr noll symptom :( Borde det inte kännas nu om det har tagit sig? Så jobbigt att vänta!

• Avokado
    EmelieCG skrev 2013-10-12 10:20:15 följande:
    Avokado - Tack.. Ja de va första. De är bara komma igen, blir till o ringa sjukhuset på måndag och köra nästa ÄL igen då.

Ja en får försöka hålla hoppet uppe! 3-4 försök är genomsnitt tror jag! Men det är så jobbigt att vänta och inte veta om det någonsin kommer ta sig...
  • Avokado
    Repan skrev 2013-10-17 18:03:15 följande:
    Alla känner ju inte symtom. :) Jag kände dagen före vi testade, en enorm smärta i bröstvårtorna. Det var ca 12 dagar efter insemination. Andra som plussat har ju inte känt någonting alls.. det verkar inte finnas sanningar i detta. Men jag visste att det tagit sig pga smärtan, det var ingen smärta att fundera över eller analysera utan en knivskarp plötsligt smärta i brösten som ökade för varje timme ungefär, kunde inte ens ha t-shirt på mig. Annars hade jag 0 och inga övriga symtom vad jag minns. :) 
    Bebis BF 20 december 2013

Tack Repan! Ikväll har det molat i nedre delen av magen och jag har fått en liten svag blödning. Hoppas att det inte är mensen som är på G...
  • Avokado
    SannaM skrev 2013-10-18 05:58:15 följande:
    Hej svejs! Får jag hoppa in? Vi försöker just nu med nummer två, jag födde första och nu är det min frus tur. Väldigt annorlunda att stå vid sidan av den här gången... Jag blev gravid på tredje försöket och började då känna starka symptom ca 9-10 dagar efter ÄL. Mådde illa (det var julafton och jag kunde inte äta...) och det drog och molade i ryggslutet. Sedan kom även känningar i brösten och på ÄL + 13 plussade vi. ...nu har vi gjort försök nr 1, är på ÄL + 7 och jäkligt förväntansfulla.

Hej! Roligt att du hittade hit :) Hoppas ni har tur och att det tar sig på första försöket! Jag och min fru inseminerade för 10 dagar sedan, andra försöket. Är mycket spänd på om det har fungerat!
  • Avokado

Vi plussade idag! Vågar dock inte ropa hurra för jag har blött lite. Det är sparsamt ljusa vattniga blödningar, men ändå. Kan ju vara tidigt missfall på G :/

• Avokado
    Jenema skrev 2013-10-20 12:49:43 följande:
    Åh vad underbart! Stort grattis, hoppas verkligen det vill stanna. Kram!
    BF 1 april -14

werty skrev 2013-10-20 13:43:38 följande:
    Grattis! :)

Tack! Men jag kan inte vara glad för det känns så osäkert. :/
Svar på tråden Rengbågsförsök?