BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
det skrämmande med twoway är att den sett typ likadan ut sen 1996 åtminstonde, då var vår första tillverkad. mörkgrön med blå rutor och blå kudde
det skrämmande med twoway är att den sett typ likadan ut sen 1996 åtminstonde, då var vår första tillverkad. mörkgrön med blå rutor och blå kudde
Jag hade fasan att sist jag och sonen åkte själva till mormor, så satt han helt obältad när vi kom fram. Spegeln var lite tillpuffad så jag såg inte bakåt, och hade inte hört något. Vet inte när han knäppte upp sig, men han förstod nog att det inte var bra, för han var mycket skuldmedveten. Nu härjar jag till så fort jag hör att han ens fingrar på bältena, och spegeln är på ätt igen. Men fy fasiken vad rädd jag blev att han skulle börja med det hela tiden.
MT har varit störst på marknaden, men det är lite lurigt, för rygghöjden räknas totalt, inte med internselen i. Utan internselen går nackstödet att höja nästan lika mycket till, men stolen är för tung att använda som bältesstol.
En som barnet sitter bra i, är lätt att montera och passar i er bil. Dvs det är olika för alla, beroende på vadman har för bil, behov och barn, samt hur snabb tillväxtkurva barnet förväntas ha.