• Anonym (Sugen)

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
    Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?

• Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??
  • Soulhunter87
    Agridulce skrev 2012-09-30 23:06:40 följande:
    Eeeeeeeeehhhh?  Existerar ens den kvinna som kan det??? 
    Naughty by nature

Yes, hon existerar, min tjej har gjort det på mig ett antal gånger. Det funkar perfekt när hon ligger på rygg med huvudet utanför sängkanten och jag står på golvet framför henne. Så tar hon först in kuken en bit och sen puttar hon in pungen med händerna, sen tar hon sista biten av kuken och virvlar runt med tungan på hela paketet, skönt
  • Aynrand

intressant

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Djiin Dark

Du kan träna bort din reflex helt eller delvis. Använd dig av en mjuk och flexibel dildo. Det är lättare att bemästra reflexen om du inte sträcker ut tungan tycker jag. Träna på att öppna halsen. Gör du inte det så kväljs du. Det är mkt svårt att ge en bra beskrivning på hur man gör detta bäst, men lättast är om du inte sluter läpparna runt om till att börja med utan har munnen öppen.Tryck tungan bak i gommen och "öppna" halsen, mota reflexen och försök övervinna den. Det går, jag lovar. En tom mage är oxå att föredra ifall det skulle gå åt pipan.
    Ett annat sätt som faktiskt funkar är att helt sonika köra ner dildon i halsen och sedan hålla den där. Du kan fortfarande andas om du har munnen öppen och du har själv kontrollen och kan dra ut om du får panik. Tryck tungan bakåt/neråt och andas...en tom mage är ett måste, kvälj du gång på gång så kommer det ändå inget och du kan hålla kvar lite längre för varje gång.

För att uppnå lite äkta känsla om man inte har en äkta kuk i närheten kan man träna på en ljummen bamsekorv från sibylla haha.

Deepthroat är mitt absolut största kink och detta har funkat för mig.

• CelineL

Det beror lite på hur hans kuk är formad. Är den böjd lite uppåt kan du kan testa att suga "upp-och-ner", tex som när ni har 69:an. Då går den lite längre ner eftersom den är lite mer formad efter halsen/svalget då.

Annars kan du bara testa att försiktigt ta den lite djupare hela tiden. Alltså successivt vänja halsen och kräkreflexerna vid rörelsen.

Jag har typ vant bort mina reflexer helt, både på gott och ont. Mår jag illa på fyllan eller så så hjälper knappt fingrarna längre :( men det är fan värt det! Älskar att se hur killen njuter när man har läpparna nere vid roten ;)

Som sagt; öva, öva, öva! Det hjälper!

• MissK70

Träna!!
    Ta honom djupare å djupare för varje gång vänj halsen och kräkreflexerna vid rörelsen.

• panicorion

Övning ger färdighet... Har försökt öva ett tag och det går mycket mycket bättre än första gången jag har inte nått mitt mål ännu men är på god väg. Känns dock som att jag kommit förbi den "värsta" delen av kräkreflexen, nu ska jag bara slappna av helt med och få in hela, sen är det ju viktigt att ha en kille som är lyhörd och uppmärksam på hur det går för dig så du får ta det i din takt.

• krillesthlm

har vart med om några kvinnor som lyckats ta mina cm rakt upp o ner...grymt skön känsla..tyvärr inte alla som behärskar det

• livserfaren

Härligt intressant tråd, har tyväär aldrig fått vara med om något sånt härligt som deepthroat med utlösning men skulle gärna vilja bli det av en härlig tjej, gärna utdraget och långsamt och kladdigt.

• livserfaren

Tycker den här tråden är såå intressant,ja jat blir kåt av att läsa era historier tjejer,

• Anonym (Du kan!)
    Anonym skrev 2012-09-11 23:10:34 följande:

Jag själv har inte problem med det iaf! Jag hade kunnat svälja en stor slang om det hade varit så! ;) men en viss teknik krävs... Andas rätt genom näsan o slappna av i halsen... Tro du omedvetet fokusera dina tankar fel.. Att du har en stor kuk i munnen o rädd/känner obehag för att kanske råka spy eller kvävas! Släpp pressen på dig att du ska vara perfekt för din man o måste ta den hela vägen ner! Ta den så långt som du känner är okej, o öva på det o sen så småningom gå lite länge när du Lärt dig tekniken bättre! Något som du kan prova med som ge de flesta killar/män lite extra njutning Är om du växlar mellan att ta den i munnen o suga är att sen slicka från toppen ner mellan pungkulorna o leka lite försiktigt med dom med läpparna o tungan O förbi en liten bit så du nästan är på anus eller nuddar där ibland med tungan, o motsatt riktning! :)

Du har verkligen fattat! Du kan! Vi borde träffas, var bor du? ;)
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??