Avsugning långt ner i halsen, teknik??
Du kan träna bort din reflex helt eller delvis. Använd dig av en mjuk och flexibel dildo. Det är lättare att bemästra reflexen om du inte sträcker ut tungan tycker jag. Träna på att öppna halsen. Gör du inte det så kväljs du. Det är mkt svårt att ge en bra beskrivning på hur man gör detta bäst, men lättast är om du inte sluter läpparna runt om till att börja med utan har munnen öppen.Tryck tungan bak i gommen och "öppna" halsen, mota reflexen och försök övervinna den. Det går, jag lovar. En tom mage är oxå att föredra ifall det skulle gå åt pipan.
Ett annat sätt som faktiskt funkar är att helt sonika köra ner dildon i halsen och sedan hålla den där. Du kan fortfarande andas om du har munnen öppen och du har själv kontrollen och kan dra ut om du får panik. Tryck tungan bakåt/neråt och andas...en tom mage är ett måste, kvälj du gång på gång så kommer det ändå inget och du kan hålla kvar lite längre för varje gång.
För att uppnå lite äkta känsla om man inte har en äkta kuk i närheten kan man träna på en ljummen bamsekorv från sibylla haha.
Deepthroat är mitt absolut största kink och detta har funkat för mig.