Inlägg från: livserfaren |Visa alla inlägg
  • livserfaren

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

Härligt intressant tråd, har tyväär aldrig fått vara med om något sånt härligt som deepthroat med utlösning men skulle gärna vilja bli det av en härlig tjej, gärna utdraget och långsamt och kladdigt.

• livserfaren

Tycker den här tråden är såå intressant,ja jat blir kåt av att läsa era historier tjejer,

• livserfaren

Mycket intressant tråd,gärna mer uppleveser och erfarenheter tack.ja jag blir såå kåt.

• livserfaren

Puffar gärna för den här tråden, berätta mer tjejer om era tekniker och erfarenheter, ja jag blir kåt av att läsa era berättelser,

• livserfaren

Kanske finns nya kvinnliga läsare som gärna berättar om erfarenheter och kunnighet på området, mycket intresserad.

• livserfaren
    Anonym (Kk) skrev 2015-02-17 23:30:09 följande:

Jag har rätt starka kräkreflexer kan ibland inte ens borsta tänderna men jag kan ändå ta en kuk ner i halsen när jag suger. Har inte övat heller jag bara kände det instinktivt.

Jag gör det inte hela tiden men som en del av avsugningen känns det sexigt. Om jag redan har kuken i munnen då så brukar jag öppna munnen lite mer och sträcka ut tungan lite och liksom öppna svalget och slappna av så kan jag få in hela utan problem. Men som sagt så är det liksom mer som en del av showen, jag kan liksom inte suga så mycket just då, läpparna och tungan blir ju avaktiverade om man säger så så jag brukar varva lite.

Skönt inlägg.bra jobbat.säkert jätteskönt för killen.
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??