Avsugning långt ner i halsen, teknik??
HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?
HUr kan jag lättast ta emot hela kuken i munnen?
Hans är 17cm och han vill gärna att jag tar hela, men jag kväljer så.. kan jag få bort den känslan på nåt sätt?
Mycket intressant tråd,gärna mer uppleveser och erfarenheter tack.ja jag blir såå kåt.
Puffar gärna för den här tråden, berätta mer tjejer om era tekniker och erfarenheter, ja jag blir kåt av att läsa era berättelser,
Kanske finns nya kvinnliga läsare som gärna berättar om erfarenheter och kunnighet på området, mycket intresserad.
Du kan träna bort din reflex helt eller delvis. Använd dig av en mjuk och flexibel dildo. Det är lättare att bemästra reflexen om du inte sträcker ut tungan tycker jag. Träna på att öppna halsen. Gör du inte det så kväljs du. Det är mkt svårt att ge en bra beskrivning på hur man gör detta bäst, men lättast är om du inte sluter läpparna runt om till att börja med utan har munnen öppen.Tryck tungan bak i gommen och "öppna" halsen, mota reflexen och försök övervinna den. Det går, jag lovar. En tom mage är oxå att föredra ifall det skulle gå åt pipan.
Ett annat sätt som faktiskt funkar är att helt sonika köra ner dildon i halsen och sedan hålla den där. Du kan fortfarande andas om du har munnen öppen och du har själv kontrollen och kan dra ut om du får panik. Tryck tungan bakåt/neråt och andas...en tom mage är ett måste, kvälj du gång på gång så kommer det ändå inget och du kan hålla kvar lite längre för varje gång.
För att uppnå lite äkta känsla om man inte har en äkta kuk i närheten kan man träna på en ljummen bamsekorv från sibylla haha.
Deepthroat är mitt absolut största kink och detta har funkat för mig.
Men det är ju naturligt att få kräkreflex när man får nåt stort i halsen. Varför ska man arbeta bort naturliga reflexer som man har fått av en bra anledning? Varför ska kvinnor i stort sett behöva slå knut på sig själva för att behaga män?
Och suga långt ner i halsen...? Man suger väl knappast med svalget. Suger gör man med kinder och tunga.
Skön tråd
Fortsätt gärna i grupen X Dreams men bade bilder och film möjligheter;)
Jag har rätt starka kräkreflexer kan ibland inte ens borsta tänderna men jag kan ändå ta en kuk ner i halsen när jag suger. Har inte övat heller jag bara kände det instinktivt.
Jag gör det inte hela tiden men som en del av avsugningen känns det sexigt. Om jag redan har kuken i munnen då så brukar jag öppna munnen lite mer och sträcka ut tungan lite och liksom öppna svalget och slappna av så kan jag få in hela utan problem. Men som sagt så är det liksom mer som en del av showen, jag kan liksom inte suga så mycket just då, läpparna och tungan blir ju avaktiverade om man säger så så jag brukar varva lite.
Jag har rätt starka kräkreflexer kan ibland inte ens borsta tänderna men jag kan ändå ta en kuk ner i halsen när jag suger. Har inte övat heller jag bara kände det instinktivt.
Jag gör det inte hela tiden men som en del av avsugningen känns det sexigt. Om jag redan har kuken i munnen då så brukar jag öppna munnen lite mer och sträcka ut tungan lite och liksom öppna svalget och slappna av så kan jag få in hela utan problem. Men som sagt så är det liksom mer som en del av showen, jag kan liksom inte suga så mycket just då, läpparna och tungan blir ju avaktiverade om man säger så så jag brukar varva lite.
Det känns sexigt och häftigt att göra det och det blir ju visuellt coolt för killen. Jag har aldrig varit med om att någon kille bett om det igentligen men när jag började suga av killar från början så kände jag bara att jag kunde ta in hela kuken, så jag gjorde det bara och då tyckte jag att det var mäktigt att känna att killen blir så tänd av det.
Verkar som en del tycker det är upphetsande att sug långt ned i halsen. vad är det som ni tycker är upphetsande med att göra det?
Det känns sexigt och häftigt att göra det och det blir ju visuellt coolt för killen. Jag har aldrig varit med om att någon kille bett om det igentligen men när jag började suga av killar från början så kände jag bara att jag kunde ta in hela kuken, så jag gjorde det bara och då tyckte jag att det var mäktigt att känna att killen blir så tänd av det.
Gör som min Lelle, ta glidmedel och tryck på