Inlägg från: Anonym (Kk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kk)

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

Jag har rätt starka kräkreflexer kan ibland inte ens borsta tänderna men jag kan ändå ta en kuk ner i halsen när jag suger. Har inte övat heller jag bara kände det instinktivt.

Jag gör det inte hela tiden men som en del av avsugningen känns det sexigt. Om jag redan har kuken i munnen då så brukar jag öppna munnen lite mer och sträcka ut tungan lite och liksom öppna svalget och slappna av så kan jag få in hela utan problem. Men som sagt så är det liksom mer som en del av showen, jag kan liksom inte suga så mycket just då, läpparna och tungan blir ju avaktiverade om man säger så så jag brukar varva lite.

• Anonym (Kk)

Det känns sexigt och häftigt att göra det och det blir ju visuellt coolt för killen. Jag har aldrig varit med om att någon kille bett om det igentligen men när jag började suga av killar från början så kände jag bara att jag kunde ta in hela kuken, så jag gjorde det bara och då tyckte jag att det var mäktigt att känna att killen blir så tänd av det.

Anonym skrev 2012-09-24 19:50:25 följande:

Verkar som en del tycker det är upphetsande att sug långt ned i halsen. vad är det som ni tycker är upphetsande med att göra det?

Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??