Inlägg från: Anonym (Du kan!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du kan!)

Avsugning långt ner i halsen, teknik??

Anonym skrev 2012-09-11 23:10:34 följande:

Jag själv har inte problem med det iaf! Jag hade kunnat svälja en stor slang om det hade varit så! ;) men en viss teknik krävs... Andas rätt genom näsan o slappna av i halsen... Tro du omedvetet fokusera dina tankar fel.. Att du har en stor kuk i munnen o rädd/känner obehag för att kanske råka spy eller kvävas! Släpp pressen på dig att du ska vara perfekt för din man o måste ta den hela vägen ner! Ta den så långt som du känner är okej, o öva på det o sen så småningom gå lite länge när du Lärt dig tekniken bättre! Något som du kan prova med som ge de flesta killar/män lite extra njutning Är om du växlar mellan att ta den i munnen o suga är att sen slicka från toppen ner mellan pungkulorna o leka lite försiktigt med dom med läpparna o tungan O förbi en liten bit så du nästan är på anus eller nuddar där ibland med tungan, o motsatt riktning! :)

Du har verkligen fattat! Du kan! Vi borde träffas, var bor du? ;)
  • Anonym (Du kan!)
    Anonym (Kk) skrev 2015-02-18 12:33:49 följande:

Det känns sexigt och häftigt att göra det och det blir ju visuellt coolt för killen. Jag har aldrig varit med om att någon kille bett om det igentligen men när jag började suga av killar från början så kände jag bara att jag kunde ta in hela kuken, så jag gjorde det bara och då tyckte jag att det var mäktigt att känna att killen blir så tänd av det.

Du kunde inte ha mer rätt, extremt upphetsande!
Svar på tråden Avsugning långt ner i halsen, teknik??