• Jag1977

Fakir 1sept

Vi är ett gäng som kör igång med fakir 1/9. Här ska vi peppa och stötta varandra! Vi ses 1/9 tjejer! Alla som vill haka på är självklart varmt välkomna!

• Svar på tråden Fakir 1sept
  • Martina 76

Bara en dryg vecka kvar. Ska ladda med att gå ut käka och dricka rödvin i morgon så att jag är redo för fakir!

• Jag1977

Åh härligt! Jag laddar mig själv just nu jag med. Allt sitter ju i skallen vet att jag kommer må sååååå mycket bättre om jag genomför detta, eller förlåt- inte "om" utan "när"😊 Ska dricka ett glas rött på lördag, sen blir det alkoholfritt hela månaden, dricker inte sprit så det blir inget alls för min del.

• Martina 76
    Jag1977 skrev 2012-08-23 17:00:56 följande:
    Åh härligt! Jag laddar mig själv just nu jag med. Allt sitter ju i skallen vet att jag kommer må sååååå mycket bättre om jag genomför detta, eller förlåt- inte "om" utan "när"😊 Ska dricka ett glas rött på lördag, sen blir det alkoholfritt hela månaden, dricker inte sprit så det blir inget alls för min del.
    Jag ska på kräftskiva om två veckor. Det blir en riktig utmaning!!! Citronvodka med bubbelvatten och is får det bli. Gillar inte starksprit, typ whiskey, konjak.
  • Boost

Ååh vad jag kommer sakna alla älskade grönsaker :)

• standby

Följer er under fakiren, samlar motivation! Inte före tjejmilen dock :)

• shakennotstörd

Hur motiverar ni Fakir? Nyfiken på hur tankarna går bara ...

• EnsamMammaTillTvå

Kommer också smygläsa :) ser fram emot att fakira när jag slutat amma.

Svar på tråden Fakir 1sept