• lovegivespower

I Vilken vecka kom ert barn?

Ja som sagt. I vilken vecka kom ert barn? Skriv gärna om det kom i någon annan vecka som inte finns med. Berätta gärna hur det gick också vidare (om ni vill) {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-19 16:42
    Helst inte planerade snitt. Då är det ju lixom planerat :D

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I Vilken vecka kom ert barn?
  • Gonee

Kroppen förbereder sig inför barnens ankomst genom sammandragningar. Så det är inte alltid farligt :) men sd ska inte göra ont på samma sätt som dom kallade "värkarna" och det är inte alltid vattnet eller slempropp går först. Dom kan som min del komma i samband med förlossningen.

• lovegivespower

Jag är i vecka 37 vecka 38 på onsdag! Idag har jag grymt ont i ena ljumsken, som stötar!! Bebis har vart fixerad sen v 33 så det är nog inte det. Sd kommer och går hela tiden som vanligt, inga som gör ont alls bara tar i!! Vet inte om dom är regelbundna då jag inte klockat... Men ja din kommer ju hela tiden fast det har det ju som sagt gjort länge! Tror min propp släppte lite i taget för ca 1/2 vecka sen! Även lite idag! Tåg ut som gult snor på pappret! Tjock och slemmigt...?

• Planerar smått 14

9 dagar före BF spontant så v.38+5

• MammaNath

Dotter 1 43+0 Sonen 41+1 Dotter 2 40+2 .....och nu hoppås jag komma över årsskiftet BFN 13/1 29+3

• Angelica8912

Min dotter kom 9 dagar efter BF. Hon vägde 4,7 och var 56 cm lång, blev en låååång och jobbig förlossning.

• Gonee

Åh härligt att se att ni ska snart ha barn! Önska jag med kunde ha den lyckan igen :)

• bubblan91

42+0, usch för att gå över tiden utan något tecken på att de skulle starta. Men efter samtalet med förlossningen kvällen före ang igångsättning dagen efter så fick jag värkar och de hela startade av sej själv ändå :)

Svar på tråden I Vilken vecka kom ert barn?