Jellybeanbaby skrev 2012-09-23 18:58:05 följande:
Tänkte bara skriva att även om jag (tydligen!) ovetandes har skaffat mig ovänner här bland hen-maffian så betyder det inte att jag kommer sluta skriva i den här tråden.
För att här på FL är vi som är negativt inställda till "ordet" "hen" i majoritet. Över 72% har röstat att de INTE använder ordet i omröstningen här på FL.
Japp! Jag tillhör majoriteten! Även om inlägg från henmotståndar-skribenter riskerar att dö ut i bruset av den andra sidans ytterst aktiva postare, så hoppas jag att folk ser och läser inläggen från Element och CMM (för att nämna 2 namn).
Det är viktigt att visa en enad front för den majoritet som tyst stöder oss.
Just mina inlägg gör varken från eller till, men ni övriga som verkligen skriver bra, fortsätt med det.
Själv lägger jag ner pennan. I den här tråden.
Du har nog missförstått. Det är ingen tävling om vem som värvar flest till sin sida, men om du känner dig lyckligare av att tillhöra en majoritet så gör du det.
Men hur var det nu? Skulle du sluta skriva i den här tråden eller inte för att du har sagt både och i samma inlägg.
Och någon hen-maffia finns inte här. Inte ens en liten minikonspiration. Bara människor som var och en för sig väljer att använda pronomenet hen.