• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • Embracethefear85

Hej på er!

Hoppas allt är bra med mammor och barn:)

Som det ser ut nu så är det Onsdag den 17:e Oktober som passar bäst för alla.
    Vad säger ni ska vi ta den dagen?

Kram och trevlig helg på er!!   

BF 11:e Mars-2012
  • mrsjoy

Ja jag tänkte föreslå onsdag. Vad säger ni om att träffas och leka lite på lekplatsen inne på a6 vid espresso house runt 14 och sedan äta middag på Ikea när barnen blir hungriga? :)

• mrsjoy
    lillensmamma skrev 2012-10-14 12:07:10 följande:
    Toppen, vi kommer ca 14.20 åker direkt efter jag hämtat min skrutt på dagis.
    carpe diem

Kul! Blir roligt att träffas igen!! :)
  • Embracethefear85

Träff onsdag den 17 oktober efter 14.00 på A6 inomhuslekplats med middag på Ikea efter det.

Kommer:

Mrsjoy - Maria med barnen Emilia & Elvin
    Lillensmamma - Anneli med sonen Leon
    Embracethefear85 - Madeleine med barnen Milton och Oskar

Fru jerez, skulle detta kunna passa? :)

Mycket bra ide Maria, då vädret i dagsläget inte skulle vara så bra. :)

BF 11:e Mars-2012
  • Fru Jerez

Oj va kul å jag kommer med alla mina vilddjur då kan nog bli ngn minut sen för barnen går i skolan till 1300 men kommer så fort jag kan.

• Fru Jerez

Går in via datorn ikväll å skickar ett privat meddelande med mitt mob nr så ni kan messa mig om ni skulle hinna flytta på er innan vi hinner upp

• mrsjoy

Vad kul att det passade er också fru Jerez!! Just nu är min äldsta sjuk så vi får hoppas hon är pigg till på onsdag! Några fler i tråden som vill hänga på på onsdag? :)

• lillensmamma

Nu håller vi ju ändå tråden aktiv så den puffas upp så några mer mammor i Jönköping måste väl hitta den snart =)

Ska bli kul att träffa er och barnen igen, och ska bli kul att träffa dig Fru jerez.

carpe diem
Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning