• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-10-05 19:49:30 följande:
    Haha ja det är det verkligen, han utforskar världen till max =)

Kan både onsdag och torsdag, men hämtar lillen på dagis klockan 14 så efter det så är det ok.

Härligt, Min misnta (7 månader) fick sin första tand inatt/idag. Ledsen som bara den stackarn. Hoppas han får en paus emellan innan det kommer fler.

Onsdag/Torsdag det är vilket som för mig. Hämtar med barn på dagis runt den tiden så efter 14 här med om båda barnen ska med.

:)

BF 11:e Mars-2012
  • lillensmamma

Oj dessa tänder ja, Leon hade det också jätte jobbigt, fast han tyckte om att suga på en kall trasa med lite alvedon på, då lugnade han sig.

Ska vi ta onsdag då ?
    Jag jobbar torsdag natten så är gärna hemma och tar de lite lugnt den dagen =)

Men va ska vi hitta på =) ?

carpe diem
  • Fru Jerez

Onsdag låter bra för min del vad vi ska hitta på? Jag e öppen för förslag. Det enda jag har lite svårt för just nu e långa promenader då jag dessvärre dras med foglossning men kanske ngn lekplats? Lr fik?

• Embracethefear85

Tar det som ett litet tips där med alvedon och trasa:) Han stoppar ju det mesta i munnen så det kanske kan funka, allt är värt att testas.

Jag kan onsdag med så det tycker jag vi spikar då:)

Jag är för både lekplats och fika. Kan väl vara roligt om vädret är någolunda bra:)

Jag har bara varit på tre lekplatser i Jönköping just och jag föredrar nog stadsparken då man kan gå in på värdshuset om man vill värma mat eller liknande. 

Välkomnar andra förslag med:)       

• lillensmamma

Ja stadsparkens lekplats passar ju de flesta åldrar så det tycker ja låter bra, vi tycker också om den.

carpe diem
  • Fru Jerez

Jag bor i Habo :) var bor du? Å ni andra med förstås Stadsparken låter jättebra tycker jag

• mrsjoy

Välkommen till tråden fru Jerez! Vi kan också på onsdag! Vilken tid ska vi bestämma? Vi kan både för och em. Kul att äntligen få till en träff!! Jag gör en lista så kan ni väl fylla på.. Stadsparken onsdag tid?? Mrsjoy - Maria

• lillensmamma

Ok, jag bor i Norrahammar.

mrsJoy, vi planerar att ha en träff efter 14 för då har vi hämtat barnen på dagis.
    Ja det är kul att det blir en träff nu Embracethefear85 har gjort ett bra jobb med att uppmana alla på deras gästböcker att tråden är aktiv igen. Bra att du kan också mrsJoy.
    Hur gamla barn har du?

carpe diem
  • Embracethefear85

Va roligt att det funkade på onsdag för er alla.

Kan ju köra lite dropin mellan två och tre? Ni som hämtar kl två funkar det att hinna till tre?
    Jag hämtar halv två och åker direkt upp till stadsparken då det inte är lönt att åka hem emellan:)   

Ligger just nu med öroninflammationmen det hoppas jag har blivit bättre tills dess.
    Bara fylla på listan om förslaget nedan passar! Annars får ni hojta till :) 

Träff i stadsparken Onsdag 10/10 klockan 15.00

Mrsjoy - Maria
    Embracethefear85 - Madeleine

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning