• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • mrsjoy
    lillensmamma skrev 2012-10-15 20:02:35 följande:
    Nu håller vi ju ändå tråden aktiv så den puffas upp så några mer mammor i Jönköping måste väl hitta den snart =) Ska bli kul att träffa er och barnen igen, och ska bli kul att träffa dig Fru jerez.
    carpe diem

Ja precis, man tycker det :) ja det ska bli kul att träffa er med! :)
  • MiniMillan2011

Igår morse kom vår lillebror :) så snart vågar vi nog ut å åka om jag får kläm på det här med å va trebarnsmamma ;)

• mrsjoy
    MiniMillan2011 skrev 2012-10-15 21:51:48 följande:
    Igår morse kom vår lillebror :) så snart vågar vi nog ut å åka om jag får kläm på det här med å va trebarnsmamma ;)

Stort grattis!!!! Vad underbart :) har allt gått bra? njut nu och så hoppas jag vi ses framöver :)
  • MiniMillan2011

Tack!
    Det gick lite fort (född på golvet utanför förlossningen) men annars toppen! Vi hann ju till sjukhuset iaf :D men lite lätt chockade blev vi nog ;)

• Embracethefear85

Stort grattis!! Va härligt!

Han hade bråttom helt klart :) Skönt att det ändå gick bra och att ni hann in:)

Du kommer säkert in i det och då hoppas jag vi ses:)

BF 11:e Mars-2012
  • Embracethefear85

Som det ser ut nu får jag ställa in imorgon, Minstingen ligger med feber och är inte pigg. Sover och äter dåligt så det är mest ledsna miner:(

Hoppas det hinner vända, tänder på väg upp igen så det är nog pga det.

• mrsjoy
    MiniMillan2011 skrev 2012-10-16 01:18:32 följande:
    Tack! Det gick lite fort (född på golvet utanför förlossningen) men annars top pen! Vi hann ju till sjukhuset iaf :D men lite lätt chockade blev vi nog ;)

Wow ja det var verkligen bråttom :) förstår chocken, kanske inte riktigt var det ni hade förväntat er ;) Härligt att allt gått bra för övrigt!!
    Embracethefear85 skrev 2012-10-16 08:56:45 följande:
    Som det ser ut nu får jag ställa in imorgon, Minstingen ligger med feber och är inte pigg. Sover och äter dåligt så det är mest ledsna miner:( Hoppas det hinner vända, tänder på väg upp igen så det är nog pga det.   

Krya på Oskar! Ja som det ser ut nu får jag med ställa in då båda haft feber inatt. Vi får se hur det utvecklar sig under dagen, hoppas det vänder så vi kan träffa er alla imorgon :)
  • Embracethefear85
    mrsjoy skrev 2012-10-16 10:01:41 följande:

Wow ja det var verkligen bråttom :) förstår chocken, kanske inte riktigt var det ni hade förväntat er ;) Härligt att allt gått bra för övrigt!!
    Krya på Oskar! Ja som det ser ut nu får jag med ställa in då båda haft feber inatt. Vi får se hur det utvecklar sig under dagen, hoppas det vänder så vi kan träffa er alla imorgon :)

Usch va tråkigt för er! Ja vi håller tummarna, Får hoppas de är piggare och orkar med en liten stund iallafall:)
  • lillensmamma
    Grattis :)

carpe diem
  • lillensmamma

Hur går det för alla små sjuklingar ?
    Min är inte heller pigg, han har fått hosta vet inte om det är hans astma som bråkar eller om han börjar bli sjuk.
    Lär märkas under natten. . . Hoppas vi alla har friska småttingar imorgon. . .

carpe diem
Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning