• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • mrsjoy
    lillensmamma skrev 2012-10-16 21:11:33 följande:
    Hur går det för alla små sjuklingar ? Min är inte heller pigg, han har fått hosta vet inte om det är hans astma som bråkar eller om han börjar bli sjuk. Lär märkas under natten. . . Hoppas vi alla har friska småttingar imorgon. . .
    carpe diem

Här är det feber fortfarande för båda barnen. Så vi får avboka imorgon tyvärr! Vad tråkigt att han inte heller är pigg, hoppas det inte bryter ut och blir något mer utan att han får vara frisk! Om ni andra får till träffen får ni ha så kul - annars får vi försöka boka in samma koncept någon dag nästa vecka. Ta hand om er och krya på alla sjuklingar! Kramar från oss!
  • Fru Jerez

Kanske bättre vi skjuter fram det ngn vecka så alla små barn kryar på sig kanske?

Tråkigt men kanske det bästa? Jag har ju nämligen ett relativt ny opererat barn som jag skall ta med mig imon å nu börjar jag bli lite feg när jag läser om många små sjuklingar. Hoppas dom kryar på sig snabbt era barn. Kram

• mrsjoy
    Fru Jerez skrev 2012-10-16 21:51:17 följande:
    Kanske bättre vi skjuter fram det ngn vecka så alla små barn kryar på sig kanske? Tråkigt men kanske det bästa? Jag har ju nämligen ett relativt ny opererat barn som jag skall ta med mig imon å nu börjar jag bli lite feg när jag läser om många små sjuklingar. Hoppas dom kryar på sig snabbt era barn. Kram

Ja det låter som att det är bäst! Både vi och barnen har roligare om alla är friska :) Förstår din oro om du har ett nyopererat barn! Då vill man inte ta några risker! Nästa vecka kan jag måndag, tis fm, ons och fredag. Hur har ni andra det? Någon som kan göra en lista? Blir ju aldrig bra från mobilen o jag surfar mest på den :)
  • Embracethefear85

Vi får göra så att vi ställer in träffen idag då vi har febrig son här hemma med.
    Jag knapprar ihop en ny lista som man kan fylla i för nästa vecka så hoppas vi att barnen piggnat till så vi kan ses allihop!

Krya på era barn så kommer listan alldeles strax.   

BF 11:e Mars-2012
  • Embracethefear85
    Träff v 45, fyll i vilka dagar du kan så tar vi den dagen som passar oss alla :)

Måndag:  
    Mrsjoy - Förmiddag

Tisdag: 
    Mrsjoy - Förmiddag
    Embracethefear85

Onsdag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85

Torsdag:

Fredag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85
  • mrsjoy

Tack Madeleine! Måndag kan jag dock hela dagen. Krya på er med!

• lillensmamma
    Träff v 45, fyll i vilka dagar du kan så tar vi den dagen som passar oss alla :)

Måndag:  
    Mrsjoy - Förmiddag
    Lillensmamma- eftermiddag

Tisdag: 
    Mrsjoy - Förmiddag
    Embracethefear85

Onsdag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85

Torsdag:

Fredag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85
    carpe diem
  • Embracethefear85

Måndag: 
    Mrsjoy

Tisdag:
    Mrsjoy - Förmiddag
    Embracethefear85

Onsdag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85

Torsdag:

Fredag:
    Mrsjoy
    Embracethefear85
  • Embracethefear85

En liten fråga, om min man är ledig den dagen det blir, får han bli hemma då eller får han följa med? :)
    Han gillar att leka så han bör inte bli ivägen ;) 

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning