• OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • Fru Jerez

Klart han får följa med. Jag tänkte faktiskt ta med min man när vi e hemma ihop när nr 4 tittar ut:)

• Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-10-17 18:26:25 följande:
    Klart han får följa med. Jag tänkte faktiskt ta med min man när vi e hemma ihop när nr 4 tittar ut:)

Kanon, han har en ledig dag den veckan så kan vara kul att få umgås med honom med lite, MEN ni kommer få mest uppmärksamhet såklart ;)
    BF 11:e Mars-2012
  • Fru Jerez

Jag kan hur som alla dagar måndag- torsdag. På fredag kan jag bara fm ... E inloggad på mob därför uppdaterar jag inte listan . Hoppas era godingar kryat på sig! Kram

• mrsjoy
    Fru Jerez skrev 2012-10-18 19:23:29 följande:
    Jag kan hur som alla dagar måndag- torsdag. På fredag kan jag bara fm ... E inloggad på mob därför uppdaterar jag inte listan . Hoppas era godingar kryat på sig! Kram

Tack, vi är så gott som återställda här nu, bara jag som är hes och fått ont i halsen/hosta. Ska vi bestämma att vi kör a6 lekplats och Ikea på onsdag denna veckan istället då? Det verkar vara en bra dag :) Hoppas vi alla får vara friska så det blir av!!
  • Embracethefear85
    Träff Onsdag 24:e Oktober 14.00 (trilla in efter hämtningar av barn) 

Kommer:

Mrsjoy
    Embracethefear85
    Lillensmamma
    Fru Jerez

Va roligt om vi kan få till att alla kan komma, blir kul att ses!

Trevlig helg på er allihop!               
    BF 11:e Mars-2012
  • Fru Jerez

Jag ska bara lämna hunden till min pappa så kommer jag med. Så jag kan nog bli ngn minut sen. Var ligger lekplatsen på A6 ? Vid dressman?

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning