• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (C)
    Anonym (Kelis) skrev 2019-11-27 15:41:20 följande:

Ni som runkar varje dag eller mer, är ni i ett förhållande med sex? Jag frågar ofta min sambo om han runkar och han säger nej. Jag tror honom inte. Förstår inte varför det är så privat att han inte kan berätta? Om han frågar så svarar jag ärligt, jag onanerar i snitt en eller två gånger i veckan. Jag blir lite tänd av att höra att han runkar. Han säger att han gör det ett par gånger i veckan, om man pressar honom :) Plus att vi har sex ca två gånger i veckan.

Undrar samma, har frågat min kille som vägrar svara. Är ju nyfiken mest på hur hans vanor ser ut men han säger inget. Jag kan prata öppet om mig själv, så förstår inte varför han inte kan berätta. Börjar bli allvarligt intresserad av att veta då vårat sexliv börjar bli mer och mer icke existerande dessutom, jag har alltid haft högre sexlust än honom verkar det som. Kan också bli tänd av tanken på att han runkar men i dagsläget skulle jag mest bli sårad om det är så ofta som alla här inne skriver eftersom han så sällan vill ha sex med mig nu för tiden. Har aldrig kommit på honom runka heller. När och var runkar ni som är i förhållande?
  • Anonym (inteOK)
    Anonym (Knullgubben) skrev 2019-11-27 16:11:47 följande:

Flera gånger om dagen, hur ofta jag sprutar beror på hur mycket knullande det blir däremellan

Knullar min man 2-3 gånger i veckan, däremellan 2-3 runkningar. Så ja nästa varje dag, men har även perioder då jag inte är kåt på flera dagar. Bästa utlösningen brukar bli då man inte runkat på 4-5 dagar.
    Knullade min man i morse och har nu återigen stånd.

• Anonym (inteOK)
    Anonym (C) skrev 2019-11-27 16:30:31 följande:
    Undrar samma, har frågat min kille som vägrar svara. Är ju nyfiken mest på hur hans vanor ser ut men han säger inget. Jag kan prata öppet om mig själv, så förstår inte varför han inte kan berätta. Börjar bli allvarligt intresserad av att veta då vårat sexliv börjar bli mer och mer icke existerande dessutom, jag har alltid haft högre sexlust än honom verkar det som. Kan också bli tänd av tanken på att han runkar men i dagsläget skulle jag mest bli sårad om det är så ofta som alla här inne skriver eftersom han så sällan vill ha sex med mig nu för tiden. Har aldrig kommit på honom runka heller. När och var runkar ni som är i förhållande?
    Din man kanske är i en down-period, eller så tycker han det är jobbigt att ta initiativ, jag blir kåtare då man tränar mycket och är ute i naturen.
    Jag runkar ibland ute i skogen också på min joggingrunda, letar så klart upp en skymd plats först och där jag stannar kommer det inga människor på flera timmar.
  • Anonym (Njutaren)

Mmm om jag inte ör med dejten så är det ungefär 5 ggr i veckan :) skönt.

Använder ofta låtsasfitta när jag runkar då, skönt med variation mot handen..

Mmm runkat på buss o kommit, tåg, nattåg, på stranden.. en bit bort, på toa på jobbet..

• Kverulant67
    Anonym (inteOK) skrev 2019-11-27 16:30:42 följande:
    Knullar min man 2-3 gånger i veckan, däremellan 2-3 runkningar. Så ja nästa varje dag, men har även perioder då jag inte är kåt på flera dagar. Bästa utlösningen brukar bli då man inte runkat på 4-5 dagar.
    Hmmm förstår inte... Eller menar du att du är homo?
  • Kverulant67
    Anonym (C) skrev 2019-11-27 16:30:31 följande:
    Nu är jag ju singel och gör det i prinicp varje dag.'

Men innan så runkade jag alltid framför datorn och oftast då hon inte var hemma. Var hon hemma väntade jag till hon hade gått och lagt sej.
  • Anonym (inteOK)
    Anonym (inteOK) skrev 2019-11-27 16:30:42 följande:

Ja det var väl inte så svårt att förstå

• Anonym (inteOK)
    Kverulant67 skrev 2019-11-28 12:15:31 följande:
    Hmmm förstår inte... Eller menar du att du är homo?
    Ja det var väl inte så svårt att förstå
  • Anonym (2 gånger/dag.)

Runkade i vilorummet på jobbet på lunchen.

• Letar svar1
    Anonym (rrnk) skrev 2019-11-23 00:45:55 följande:

Varje dag förut.
    Nu en gång i månaden.

Testosteronet blir lågt om man runkar varje dag, därför slutade jag.

Blir det inte jobbigt? Jag är visserligen 25 år så räknas väl som ung fortfarande, men om jag inte onanerar eller får ha sex blir det jobbigt redan efter 24-48 timmar. Dessutom kommer jag så extremt fort vid sex om jag inte onanerat eller haft sex dagen innan. Det är precis som att jag "måste" tömma och komma nästan varje dag.
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)