• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (rrnk)

Varje dag förut.
    Nu en gång i månaden.

Testosteronet blir lågt om man runkar varje dag, därför slutade jag.

• Anonym (2 gånger/dag.)
    Anonym (rrnk) skrev 2019-11-23 00:45:55 följande:

Varje dag förut.

Nu en gång i månaden.

Vad gör du istället för att runka, spela TV-SPEL?
  • Anonym (Man 65)

Varje dag när jag inte ligger med min fru.

• Anonym (Jert)

När jag var singel så 1-2ggr om dagen. Nu är jag i förhållande så försöker hålla mig från runken och ha sex när vi träffas istället ca 3 ggr i veckan. Är 42.

• Dominant66

Mer o mindre 2-3 gng om dagen. Hemma ibland på jobbet osv. Lite när man e sugen och måste få ut det dvs:)

• t1000

Oftast en gång om dagen. Ibland 2-3.

• Anonym (Jert)
    Anonym (rrnk) skrev 2019-11-23 00:45:55 följande:

Varje dag förut.
    Nu en gång i månaden.

Det blir en liten dipp direkt efter orgasmen men det stabiliseras efter en liten stund igen enligt det jag läst. Och det stämmer väl med verkligheten. En som konstant runkar 2-3 ggr om dagen hade inte kunnat göra så om det innebar en långvarig markant sänkning av testot eftersom han då inte kan få upp den.
  • Anonym (Kelis)

Ni som runkar varje dag eller mer, är ni i ett förhållande med sex? Jag frågar ofta min sambo om han runkar och han säger nej. Jag tror honom inte. Förstår inte varför det är så privat att han inte kan berätta? Om han frågar så svarar jag ärligt, jag onanerar i snitt en eller två gånger i veckan. Jag blir lite tänd av att höra att han runkar. Han säger att han gör det ett par gånger i veckan, om man pressar honom :) Plus att vi har sex ca två gånger i veckan.

• t1000
    Anonym (Kelis) skrev 2019-11-27 15:41:20 följande:

Ni som runkar varje dag eller mer, är ni i ett förhållande med sex? Jag frågar ofta min sambo om han runkar och han säger nej. Jag tror honom inte. Förstår inte varför det är så privat att han inte kan berätta? Om han frågar så svarar jag ärligt, jag onanerar i snitt en eller två gånger i veckan. Jag blir lite tänd av att höra att han runkar. Han säger att han gör det ett par gånger i veckan, om man pressar honom :) Plus att vi har sex ca två gånger i veckan.

Nej, singel.

Hade jag varit i förhållande med endast två ggr i veckan hade jag nog runkat lika ofta ungefär. Annars hade jag blivit sur och frustrerad hela tiden.
  • Anonym (Knullgubben)

Flera gånger om dagen, hur ofta jag sprutar beror på hur mycket knullande det blir däremellan

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)