• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (Bocken)

Runkar aldrig numera. Min fru är nästan alltid kåt, så vi knullar väldigt ofta!

• Zoldaten76

När jag haft förhållanden så runkar jag nästan aldrig.. Har haft förmågan att ha spenderat tid med sexuella tjejer.. Men ut måste det.. Annars blir man knäpp I kolan.

• Anonym (Opyla)

Varje gång det händer

• Anonym (Matte)

Runkar minst en gång varje dag. Min fru vill inte ha sex så ofta numera efter att varit gifta i snart 10 år och det får man ju acceptera.

• Anonym (Bröstlängtan uc)

Nu är det dags för sommarens första runk.

Ligger i badet och kollar på en härlig video med två kvinnor. Älskar lesbisk sex när det är mycket fokus på att smeka, slicka och suga stora bröst.

• Vila365

Minst 1 gång per dag. Alltid på kvällen (sover alltid bättre efter en orgasm). Ibland direkt på morgonståndet.

Konstigaste stället ute är nog bakom dass i stugan när jag var yngre

• Catering

En gång i veckan  härligt och skönt.Kanske finns nån go kvinna här inne som vill gosa med en singel man.

• Anonym (Var dag)

Runkar väl typ varje dag men till orgasm ett par gånger i veckan. Så härlig känsla att vara lite pirrig hela tiden. Båda gillade känslan av att vara lite småkåta hela tiden också i mitt förra förhållande. Gick och gned oss mot varandra, kyssar i nacke och hals osv var så galet hett.

• Anonym (inteOK)
    Anonym (Var dag) skrev 2020-07-06 09:15:17 följande:

Runkar väl typ varje dag men till orgasm ett par gånger i veckan. Så härlig känsla att vara lite pirrig hela tiden. Båda gillade känslan av att vara lite småkåta hela tiden också i mitt förra förhållande. Gick och gned oss mot varandra, kyssar i nacke och hals osv var så galet hett.

Ja det är skönast att ha känslan kvar i kroppen, att alltid vara lite småkåt, ända tills man inte kan hålla sig mer. En gång i veckan är lagom, då har man retat upp den tillräckligt. Bästa är ungefär var 10e dag så får man även en rejäl laddning.
    Det bästa är om man slipper runka och får hjälp genom sugning eller ett skönt knull.
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)