• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Zoldaten76

Blir minst en gång om dagen.. Är ju singel så jag måste få bort den där kåtkänslan så man kan göra vardagsaker utan att tänka på vad en vacker kvinna kunde göra med en.

Göra rent efter mig är ju en självklarhet.

Sen sprutar jag alltid mycket så det skulle bli kaos om jag inte lättade på trycket.????

Har jag hållit uppe låt säg en helg så kan det bli 3 ggr på en dag för att känna mig nöjd.

• Anonym (Man 55)

Läste någonstans att en fem utlösningar i veckan minskade risken för prostatacancer med en tredjedel så jag försöker hålla snittet. Blir kanske en gång i veckan det hamnar i frun men annars är det den pålitliga högerhanden.

Nu på sommaren är det så skönt att kunna göra det utomhus där det är insynsskyddat. Häftigt att stå på en utsiktsplats och blicka ut över landskapet samtidigt. I naturen får säden återgå till naturen men hemma lämnar jag inga spår efter mig.

• Anonym (Man 55)

Läste någonstans att en fem utlösningar i veckan minskade risken för prostatacancer med en tredjedel så jag försöker hålla snittet. Blir kanske en gång i veckan det hamnar i frun men annars är det den pålitliga högerhanden.

Nu på sommaren är det så skönt att kunna göra det utomhus där det är insynsskyddat. Häftigt att stå på en utsiktsplats och blicka ut över landskapet samtidigt. I naturen får säden återgå till naturen men hemma lämnar jag inga spår efter mig.

• Studentpappa
    Stefano82 skrev 2020-06-25 12:50:19 följande:

Sjukskriven för bruten arm plus arbetslös. Och i dessa corona tider så är det inte lätt att få jobb.

Har väl inte tid att söka heller om du ska skinna hela dagarna!
    Ride it like you stole it
  • silver33

Jag runkar varje dag, gärna länge.

Har nog sprutat 7 gånger på en dag som mest.

Älskar att vara i det fria ute i naturen och runka. Det är en himmelsk känsla. Även på nakenbad, där alla är nakna.

Till vardags är jag en lugn person, glad och ödmjuk som alla tycker om, men i det tysta har jag en vildare kåt sida. Har precis träffat en person som älskar just det. Hon låter mig sola i string, hon vill se porr tillsammans, hon vill ta foton och filma när vi har sex. Hon vill också ha mmf eller ffm....

Känns grymt!

• Härnösand
    silver33 skrev 2020-06-25 13:53:52 följande:

Jag runkar varje dag, gärna länge.

Har nog sprutat 7 gånger på en dag som mest.

Älskar att vara i det fria ute i naturen och runka. Det är en himmelsk känsla. Även på nakenbad, där alla är nakna.

Till vardags är jag en lugn person, glad och ödmjuk som alla tycker om, men i det tysta har jag en vildare kåt sida. Har precis träffat en person som älskar just det. Hon låter mig sola i string, hon vill se porr tillsammans, hon vill ta foton och filma när vi har sex. Hon vill också ha mmf eller ffm....

Känns grymt!

Vilken jävla guldkvinna. Vad är mmf och ffm?
  • Stefano82
    Studentpappa skrev 2020-06-25 13:31:06 följande:

Har väl inte tid att söka heller om du ska skinna hela dagarna!

Jag kollar emellanåt men som sagt så anställer de inte nytt folk i coronatider, men om du har ett jobberbjudande till mig så är det välkommet! Om du inte har det så kan du hålla käften. Trött på folk som klagar på oss arbetslösa i dessa tider, just nu är väl arbetslösheten mellan 9 - 11%.
  • silver33
    Härnösand skrev 2020-06-25 15:13:47 följande:
    Vilken jävla guldkvinna. Vad är mmf och ffm?

MMF och FFM ör beteckningar för male/male/female eller female/female/male.

Hon är helt klart på där och vi har snart landat kan jag lova. Först ska vi prova en extra man :)

• Anonym (Var tredje dag.)

Enligt strikt schema var tredje dag om jag inte har sex. Det har jag testat mig fram till att det är en lagom frekvens för mig. Jag trodde jag behövde oftare för att må bra psykiskt, men det där räcker faktiskt.

Blir tid över till annat med och onanin blir rätt effektiv av den frekvensen vilket frigör mer tid. Det är inte så att jag lever under tidspress, men det är trevligt att ha mer tid till annat helt enkelt :)

• Anonym (Berta)

Ok det verkar vara väldigt blandat. Det som är skumt att även fast vi har sex så runkar han ändå. Vi har kanske sex nån gång i veckan, jag pallar inte med mera. Men när vi har haft så där sjukt bra sex så tjatar och tjatar han efter mer och då ställer man upp bara för att, men det känns sådär. Man tappar liksom sugen, bara för att han ska få komma.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)