Inlägg från: Kverulant67 |Visa alla inlägg
  • Kverulant67

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Anonym (inteOK) skrev 2019-11-27 16:30:42 följande:
    Knullar min man 2-3 gånger i veckan, däremellan 2-3 runkningar. Så ja nästa varje dag, men har även perioder då jag inte är kåt på flera dagar. Bästa utlösningen brukar bli då man inte runkat på 4-5 dagar.
    Knullade min man i morse och har nu återigen stånd.
    Hmmm förstår inte... Eller menar du att du är homo?
  • Kverulant67
    Anonym (C) skrev 2019-11-27 16:30:31 följande:
    Undrar samma, har frågat min kille som vägrar svara. Är ju nyfiken mest på hur hans vanor ser ut men han säger inget. Jag kan prata öppet om mig själv, så förstår inte varför han inte kan berätta. Börjar bli allvarligt intresserad av att veta då vårat sexliv börjar bli mer och mer icke existerande dessutom, jag har alltid haft högre sexlust än honom verkar det som. Kan också bli tänd av tanken på att han runkar men i dagsläget skulle jag mest bli sårad om det är så ofta som alla här inne skriver eftersom han så sällan vill ha sex med mig nu för tiden. Har aldrig kommit på honom runka heller. När och var runkar ni som är i förhållande?
    Nu är jag ju singel och gör det i prinicp varje dag.'

Men innan så runkade jag alltid framför datorn och oftast då hon inte var hemma. Var hon hemma väntade jag till hon hade gått och lagt sej.
  • Kverulant67
    Anonym (Ibland) skrev 2019-12-10 12:33:32 följande:

Kanske 2-4 gånger per månad. Samlag 2 gånger.

Du har med andra ord ett extremt lågt sexbehov....
  • Kverulant67
    Letar svar1 skrev 2019-12-13 20:11:18 följande:
    Hur funkar det? Nu har jag ingen partner, men om jag inte runkade eller hade sex på 2-3 dagar så kom jag direkt när jag penetrerade henne. Det blir för mycket "tryck" känns det som, och jag kan inte hålla inne det.
    Det var exakt min tanke också när jag läste den tokiga idén! Bättre att runka så nära det går för att bli lite uthålligare!
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)