UllTussen skrev 2012-09-06 16:24:34 följande:
Det var en helt ofarlig blödning och gyn. läkaren kunde inte se någon blödning när vi var inne på eftermiddagen nu. Så bara något helt normalt och ofarligt.
Lilla bönan var lagom stor och hade fina små hjärtslag
Är så glad att allt såg fint ut, nu ska jag verkligen försöka njuta de 4 veckor som är fram till KUB, den 5 oktober :D
Studerar till undersköterska mot barn och ungdomssjukvård och ska var på
spec.BB på praktik från och med måndag och fyra veckor fram. Så jag kommer nog ha mycket annat att tänka på vilket är SKÖNT!
Tack för era hoppfulla tankar och ert stöd!
Så skönt! Alltid bra när man får kolla upp det så man kan slappna av sedan. Det är helt otroligt hur viktigt det är att ens små i magen mår bra!
Jag fick en riktigt dålig dag idag. Bebisens hjärtslag var "för snabba" tyckte vikarierande BM och menade på att det var jättefarligt eftersom att jag har så fruktansvärt lågt HB vilket då kunde göra att bebis får blodbrist och så att hans hjärta måste jobba snabbare osv och skickade mig till förlossningen. Fy tusan så jag grät så orolig jag var!
Väl inne på förlossningen så fick jag ligga med ctg i över en halvtimme, men blev sedan lovad att allt var bra och att vi helt enkelt bara har en livlig bebis när han får så snabba hjärtljud, för det låg normalt (även om han normalt har högt) emellan peakarna. Skönt det! Däremot är jag nu ordinerad järndropp för att få ordning på värdet... 92 i HB och 11 i ferritin... inte bra alls
Svindyrt att få injektioner, men bara att glatt betala, bara det funkar så att bebis inte är i fara!