• Ungmammafjorton

Unga föräldrar - 14år & gravid

Jag var 14 när jag blev gravid och min dotter är 5 månader nu, jag är 15.
    Finns det fler som fick barn mellan 13-16? Skulle vilja komma i kontakt med fler :)

Länka gärna er blogg också!

Min är: ungmammafjorton.blogg.se 

• Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid
  • Dani 82

Oooooj, nu var bloggsidan borta... undrar om det var du själv som tog bort den eller om det var admin (efter att du anmälts där också)?!

Patetiskt...    

• Mynta

Amen vad fan, jag ville ju läääsa och förfasas ju!!!

• Beckah82

Avreggade här sig och tog bort sin blogg

Hur som helst så kan jag bekräfta att det Daniela skrivit här är 100% sant (Beckah är bra kompis med Google).

Måste skryta också med att jag hade rätt att dopbilden var tagen på vintern

Eftersom vi alla visste att detta skulle ske så "råkade" jag ta en print screen på bloggen med inlägget med den stulna bilden på Camilla och lilla N. Så Daniela, jag tar för givet att ni sparat själva också, men OM ni inte har det så har jag... 

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Dani 82

Jag själv har, som sagt, inte sett bloggen utan bara hört från min syster. Vet inte hur hon har gjort eftersom den lösen-spärrades ganska snabbt efter hon blev konfronterad... Skicka gärna...

• Ely
    Beckah82 skrev 2012-06-03 18:05:56 följande:
    Avreggade här sig och tog bort sin blogg

Hur som helst så kan jag bekräfta att det Daniela skrivit här är 100% sant (Beckah är bra kompis med Google).

Måste skryta också med att jag hade rätt att dopbilden var tagen på vintern

Eftersom vi alla visste att detta skulle ske så "råkade" jag ta en print screen på bloggen med inlägget med den stulna bilden på Camilla och lilla N. Så Daniela, jag tar för givet att ni sparat själva också, men OM ni inte har det så har jag... 
    hehe vet , googlade också fram att det var sant med 3 ord ..
  • Mithra

Så.. det blir ingen lasagne nu? Rynkar på näsan

Angående hela händelsen så är jag inte förvånad. Och självklart jävligt tragiskt att folk håller på så. Hade själv blivit fly förbannad om någon snott bilder från mig. Skrikandes

• Ely
    Mithra skrev 2012-06-03 18:33:38 följande:
    Så.. det blir ingen lasagne nu? Rynkar på näsan

Angående hela händelsen så är jag inte förvånad. Och självklart jävligt tragiskt att folk håller på så. Hade själv blivit fly förbannad om någon snott bilder från mig. Skrikandes
    *ge lasange*
  • Beckah82
    Beckah82 skrev 2012-06-02 18:52:36 följande:
    Jag har som princip att inte mata folk med svans och stora fötter.

"Barn som fått barn" men som inte lägger upp bilder osv, eller på annat sätt uppenbart finns på riktigt, ska inte ha uppmärksamhet. Jag vet av erfarenhet att 10 av 10 utav dessa i själva verket inte alls är vad de utger sig för att vara. 
    Mouahahaha statistiken jag presenterade igår håller i sig
  • Mithra
    Ely skrev 2012-06-03 18:42:04 följande:
    *ge lasange*
    Wohoo! *ge kärlek till* Hjärta
  • CLorentzon

Det är min bild hon har tagit. Och ja det är vinter på bilden då dopet hölls i februari 2011. Däremot kan jag inte hålla med om att min dotter var en stod 4månadersbebis då hon var 60,5 cm  lång & vägde 6490 när hon var fem månader. Tungan ute
    Hur som helst, hennes blogg är borttagen efter att jag hotade med polisanmälning om hon inte tog bort den.
    Och skulle denna människa dyka upp igen någonstans så får ni gärna försöka meddela mig :)

• Tealhawk
    CLorentzon skrev 2012-06-03 19:50:15 följande:
    Det är min bild hon har tagit. Och ja det är vinter på bilden då dopet hölls i februari 2011. Däremot kan jag inte hålla med om att min dotter var en stod 4månadersbebis då hon var 60,5 cm  lång & vägde 6490 när hon var fem månader. Tungan ute
    Hur som helst, hennes blogg är borttagen efter att jag hotade med polisanmälning om hon inte tog bort den.
    Och skulle denna människa dyka upp igen någonstans så får ni gärna försöka meddela mig :)
  • Beckah82
    CLorentzon skrev 2012-06-03 19:50:15 följande:
    Hehehe nä och det syns inte att det är vinter genom fönstret heller, det kunde ha varit en regnig dag i maj meeen båda mina påståenden kunde ju ha fått bildtjuven lite nervös i alla fall

• CLorentzon
    Beckah82 skrev 2012-06-03 20:00:19 följande:
    Hehehe nä och det syns inte att det är vinter genom fönstret heller, det kunde ha varit en regnig dag i maj meeen båda mina påståenden kunde ju ha fått bildtjuven lite nervös i alla fall

Sant, sorgligt med människor som verkar ha så lite liv att man måste hitta på ett och sno bilder på andra personer och deras barn.. Fattade jag det hela rätt med att hon har tagit bort sig från familjeliv nu med? :)
  • Ely
    CLorentzon skrev 2012-06-03 20:49:07 följande:
    Sant, sorgligt med människor som verkar ha så lite liv att man måste hitta på ett och sno bilder på andra personer och deras barn.. Fattade jag det hela rätt med att hon har tagit bort sig från familjeliv nu med? :)
    yes
  • TeamCaz

Aarrgggghhh... typiskt... jag som ville se bloggen Demon
    Min syrra ringde mig igår o berättade om detta, hon känner tjejen på bilden ts laddat upp på bloggen... O som skrivs så är det ju polisanmält

Men jag ville ju seeeee

Jag Älskar Min Fina Familj
  • CLorentzon
    TeamCaz skrev 2012-06-05 10:30:35 följande:
    Aarrgggghhh... typiskt... jag som ville se bloggen Demon
    Min syrra ringde mig igår o berättade om detta, hon känner tjejen på bilden ts laddat upp på bloggen... O som skrivs så är det ju polisanmält

Men jag ville ju seeeee
    Vem är din syster? :) Det är jag som var på bilden hon laddade upp i sin blogg..
Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid