• Ungmammafjorton

Unga föräldrar - 14år & gravid

Jag var 14 när jag blev gravid och min dotter är 5 månader nu, jag är 15.
    Finns det fler som fick barn mellan 13-16? Skulle vilja komma i kontakt med fler :)

Länka gärna er blogg också!

Min är: ungmammafjorton.blogg.se 

• Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid
  • Kattdamen

Hur kommer det sig att du får så mycket pengar egentligen?

En kopp te, tack.
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-03 15:31:57 följande:
    Höst/vinter? Hahaha okej visst vi säger så. Bilden är tagen i slutet av april, när hon va 4 månader. 
    Åh läckert. Enorm 4-månadersbebis då För på den bilden är hon mycket större än min Elmer var vid 4 månaders ålder och då var han ändå ca 2 kurvor över medel (SD +2) 8 kg och 68 cm någon dag efter 4-månadersdagen
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Smuttis

Så här är det, denna tjej har snott bilder av en tjej som heter camilla (osäker på namn) så fejk är hon, rakt igenom!

• Ely
    Smuttis skrev 2012-06-03 17:16:56 följande:
    Så här är det, denna tjej har snott bilder av en tjej som heter camilla (osäker på namn) så fejk är hon, rakt igenom!
    förvånar inte
  • Beckah82
    Smuttis skrev 2012-06-03 17:16:56 följande:
    Skulle ej förvåna...

...men att någon kommer in och skriver den kommentaren du skrev är ungefär lika trovärdigt som TS du får komma med något mer matnyttigt än ett påstående bara så där

Är väldigt nyfiken på länk till denna Camillas blogg, eller var nu bilderna är stulna. Var har du fått denna info? 
  • Dani 82

Matnyttigt kommer här...

Vad FAN håller du på med TS?! 

Fotot som du har kapat är på MIN SYSTER (ja, hon heter Camilla L......n) och hennes dotter N (2 år i höst). JAG var fadder på detta dop och DU, TS, är polisanmäld.... bilderna är förmodligen stulna från Camillas FB. Hennes blogg vill jag inte lägga upp här, liksom hennes fullständiga namn...

Såg att lagt in lösen på din blogg så jag kan själv inte se det nu, men det har min syster gjort och är rasande! Hon är inte heller 14 år (utan 20+)....

Skaffa dig ett liv och, helst inte, ett barn  (för du verkar inte må så bra.... 

// Storasyster Daniela        

• Beckah82
    Dani 82 skrev 2012-06-03 17:38:48 följande:
    Matnyttigt kommer här...

Vad FAN håller du på med TS?! 

Fotot som du har kapat är på MIN SYSTER (ja, hon heter Camilla L......n) och hennes dotter N (2 år i höst). JAG var fadder på detta dop och DU, TS, är polisanmäld.... bilderna är förmodligen stulna från Camillas FB. Hennes blogg vill jag inte lägga upp här, liksom hennes fullständiga namn...

Såg att lagt in lösen på din blogg så jag kan själv inte se det nu, men det har min syster gjort och är rasande! Hon är inte heller 14 år (utan 20+)....

Skaffa dig ett liv och, helst inte, ett barn  (för du verkar inte må så bra.... 

// Storasyster Daniela        
    Ooops

Eller ja, inte kul att få sin bild stulen, men hela grejen är helfestlig *poppar popcorn*

PS; jag har fått en bild på min bebis stulen för många år sen. Någon kände igen Victor och tipsade mig. Det var en liten fjortis på Lunarstorm som lagt upp min bild och påstod att det var hennes barn...

Fy fasen, det känns lite i hjärtat som att få sitt barn stulet. Riktigt obehagligt.
Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid