• Ungmammafjorton

Unga föräldrar - 14år & gravid

Jag var 14 när jag blev gravid och min dotter är 5 månader nu, jag är 15.
    Finns det fler som fick barn mellan 13-16? Skulle vilja komma i kontakt med fler :)

Länka gärna er blogg också!

Min är: ungmammafjorton.blogg.se 

• Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid
  • sundayblues
    Severus skrev 2012-06-02 18:48:43 följande:
    Prova BC
  • Ely

jag tycker att din blogg är trist.

text text text inga bilder.
    man vet ju inte ens om den är riktig.. finns många småtjejer som gör fakeade graviditets och babybloggar 

• Beckah82

Jag har som princip att inte mata folk med svans och stora fötter.

"Barn som fått barn" men som inte lägger upp bilder osv, eller på annat sätt uppenbart finns på riktigt, ska inte ha uppmärksamhet. Jag vet av erfarenhet att 10 av 10 utav dessa i själva verket inte alls är vad de utger sig för att vara. 

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Ungmammafjorton

Jaha ? 

Om du läser så har jag skrivit att de inte funkar för mig att lägga in bilder från mobil/kamera t datorn. O dessutom så harjag valt att vara anonym ett tag först. Och jo, de finns bilder, inte på våra ansikte dock men har lagt upp en på magen från dan innan Z föddes -.-  

• sundayblues
    Ely skrev 2012-06-02 18:51:12 följande:
    jag tycker att din blogg är trist.

text text text inga bilder.
    man vet ju inte ens om den är riktig.. finns många småtjejer som gör fakeade graviditets och babybloggar 
    tycker du verkligen att hon ska lägga upp bilder på sig sj o barnet

båda är ju minderåriga, hon kan att komma att ångra det sen el hur?
  • sundayblues
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-02 18:53:30 följande:
    Jaha ? 

Om du läser så har jag skrivit att de inte funkar för mig att lägga in bilder från mobil/kamera t datorn. O dessutom så harjag valt att vara anonym ett tag först. Och jo, de finns bilder, inte på våra ansikte dock men har lagt upp en på magen från dan innan Z föddes -.-  
    Bra!!!
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-02 18:53:30 följande:
    Jaha ? 

Ja och titta; här är en bild på min morbror:

gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/11123066/480/normal/48bdd85f28c28/gustaf_tcm_375 
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid