• Tealhawk

Unga föräldrar - 14år & gravid

Men allvarligt. Jag tror alla på familjeliv vet om din blogg nu så du kan sluta skicka upp trådar hela tiden.

• Tealhawk
    Mithra skrev 2012-06-02 19:14:37 följande:
    Något jag kan störa mig på är s.k unga mammor som söker bekräftelse. Även jag har stött på en hel drös med fejkbloggar där unga tjejer söker uppmärksamhet genom att låtsas att dom är gravida eller har bebisar. Om det nu är så att du har barn, varför sitter du då och försöker bevisa för folk att du har det? Klart att folk driver i en tråd som denna.

Jag fick barn som 16åring, men inte fasen sökte jag bekräftelse genom att starta miljoner trådar där jag skriver hur ung jag är och väntar på att folk ska kommentera det.
    Eller hur. Måste man ha bekräftelse av andra så är man ganska omogen. (enligt mig)
  • Tealhawk
    CLorentzon skrev 2012-06-03 19:50:15 följande:
    Det är min bild hon har tagit. Och ja det är vinter på bilden då dopet hölls i februari 2011. Däremot kan jag inte hålla med om att min dotter var en stod 4månadersbebis då hon var 60,5 cm  lång & vägde 6490 när hon var fem månader. Tungan ute
    Hur som helst, hennes blogg är borttagen efter att jag hotade med polisanmälning om hon inte tog bort den.
    Och skulle denna människa dyka upp igen någonstans så får ni gärna försöka meddela mig :)
Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid