• Beckah82

Unga föräldrar - 14år & gravid

Jag har som princip att inte mata folk med svans och stora fötter.

"Barn som fått barn" men som inte lägger upp bilder osv, eller på annat sätt uppenbart finns på riktigt, ska inte ha uppmärksamhet. Jag vet av erfarenhet att 10 av 10 utav dessa i själva verket inte alls är vad de utger sig för att vara. 

♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-02 18:53:30 följande:
    Jaha ? 

Om du läser så har jag skrivit att de inte funkar för mig att lägga in bilder från mobil/kamera t datorn. O dessutom så harjag valt att vara anonym ett tag först. Och jo, de finns bilder, inte på våra ansikte dock men har lagt upp en på magen från dan innan Z föddes -.-  
    Ja och titta; här är en bild på min morbror:

gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/11123066/480/normal/48bdd85f28c28/gustaf_tcm_375 
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-02 18:59:51 följande:
    Mycket moget utav VUXNA människor att göra sig rolig på en minderårigs bekostnad -.- 

Nej, tvärt om! Du leker mamma på bekostnad av MIG, som på riktigt fick barn vid 15 års ålder och ja, det stör mig en smula.
  • Beckah82
    Ely skrev 2012-06-02 19:01:05 följande:
    näää jag gjorde mig rolig på beckahs morbrors bekostnad
    sundayblues skrev 2012-06-02 19:01:41 följande:
    samma här....Tyst
    Han förlåter, men för säkerhets skull kan ni skicka en ruta lasagne
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-03 15:03:36 följande:
    Patetiska ni är -.- 

nu finns iaf bild för er som tjatat.  
    Jaha? Som sagt. Jag la upp en bild på min morbror igår, tro det eller ej, så är det sant, jag loooovar.

Måste fråga; hur känns det att se så mycket äldre ut än sin egen ålder?

Grattis på dopdagen Till Zelina också, för visst är hon döpt idag? Jag menar, med tanke på att barnet på bilden är MINST 5 månader gammalt (ser ut som 8-10 månader) och hon precis fyllt 5 månader så måste ju bilden vara i princip dagsfärsk.

Var bor ni? Tänker eftersom det är höst/vinter utanför fönstret till er kyrka nu... 

Du har bloggat i den bloggen sen hon var ganska nyss fyllda 4 månader och från då fram till nu har du inte skrivit något om dopet. Lustigt, det brukar ju annars vara en stor grej och något som alla mammabloggare skriver om kring sitt barns dop. 
  • Beckah82
    Ungmammafjorton skrev 2012-06-03 15:31:57 följande:
    Höst/vinter? Hahaha okej visst vi säger så. Bilden är tagen i slutet av april, när hon va 4 månader. 
    Åh läckert. Enorm 4-månadersbebis då För på den bilden är hon mycket större än min Elmer var vid 4 månaders ålder och då var han ändå ca 2 kurvor över medel (SD +2) 8 kg och 68 cm någon dag efter 4-månadersdagen
  • Beckah82
    Smuttis skrev 2012-06-03 17:16:56 följande:
    Så här är det, denna tjej har snott bilder av en tjej som heter camilla (osäker på namn) så fejk är hon, rakt igenom!
    Skulle ej förvåna...

...men att någon kommer in och skriver den kommentaren du skrev är ungefär lika trovärdigt som TS du får komma med något mer matnyttigt än ett påstående bara så där

Är väldigt nyfiken på länk till denna Camillas blogg, eller var nu bilderna är stulna. Var har du fått denna info? 
  • Beckah82
    Dani 82 skrev 2012-06-03 17:38:48 följande:
    Matnyttigt kommer här...

Vad FAN håller du på med TS?! 

Fotot som du har kapat är på MIN SYSTER (ja, hon heter Camilla L......n) och hennes dotter N (2 år i höst). JAG var fadder på detta dop och DU, TS, är polisanmäld.... bilderna är förmodligen stulna från Camillas FB. Hennes blogg vill jag inte lägga upp här, liksom hennes fullständiga namn...

Såg att lagt in lösen på din blogg så jag kan själv inte se det nu, men det har min syster gjort och är rasande! Hon är inte heller 14 år (utan 20+)....

Skaffa dig ett liv och, helst inte, ett barn  (för du verkar inte må så bra.... 

// Storasyster Daniela        
    Ooops

Eller ja, inte kul att få sin bild stulen, men hela grejen är helfestlig *poppar popcorn*

PS; jag har fått en bild på min bebis stulen för många år sen. Någon kände igen Victor och tipsade mig. Det var en liten fjortis på Lunarstorm som lagt upp min bild och påstod att det var hennes barn...

Fy fasen, det känns lite i hjärtat som att få sitt barn stulet. Riktigt obehagligt.
  • Beckah82

Avreggade här sig och tog bort sin blogg

Hur som helst så kan jag bekräfta att det Daniela skrivit här är 100% sant (Beckah är bra kompis med Google).

Måste skryta också med att jag hade rätt att dopbilden var tagen på vintern

Eftersom vi alla visste att detta skulle ske så "råkade" jag ta en print screen på bloggen med inlägget med den stulna bilden på Camilla och lilla N. Så Daniela, jag tar för givet att ni sparat själva också, men OM ni inte har det så har jag... 

• Beckah82
    Beckah82 skrev 2012-06-02 18:52:36 följande:
    Jag har som princip att inte mata folk med svans och stora fötter.

"Barn som fått barn" men som inte lägger upp bilder osv, eller på annat sätt uppenbart finns på riktigt, ska inte ha uppmärksamhet. Jag vet av erfarenhet att 10 av 10 utav dessa i själva verket inte alls är vad de utger sig för att vara. 
    Mouahahaha statistiken jag presenterade igår håller i sig
  • Beckah82
    CLorentzon skrev 2012-06-03 19:50:15 följande:
    Det är min bild hon har tagit. Och ja det är vinter på bilden då dopet hölls i februari 2011. Däremot kan jag inte hålla med om att min dotter var en stod 4månadersbebis då hon var 60,5 cm  lång & vägde 6490 när hon var fem månader. Tungan ute
    Hur som helst, hennes blogg är borttagen efter att jag hotade med polisanmälning om hon inte tog bort den.
    Och skulle denna människa dyka upp igen någonstans så får ni gärna försöka meddela mig :)
    Hehehe nä och det syns inte att det är vinter genom fönstret heller, det kunde ha varit en regnig dag i maj meeen båda mina påståenden kunde ju ha fått bildtjuven lite nervös i alla fall

Svar på tråden Unga föräldrar - 14år & gravid