Juni-barnen
Heter mamma2009 på instagram. Är helt ny på detta.
Heter mamma2009 på instagram. Är helt ny på detta.
Här är en till som sovit hela natten mellan 21-06.00, hon åt och sov vidare till 10.30. Jag känner mig så utvilad. Detta va väldigt skönt.
Vart på BVC nyss. Minella har spjärnat emot när hon ska äta och inte velat ha. Så som ni beskrivit att de slänger bak huvudet och spänner hela kroppen. Har också märkt att hon ibland har ett annorlunda gråt, att det liksom gör ont. Hade inte gått upp lika bra som hon brukar. Läkaren kom och titta för jag tänkte att hon kanske har ont i halsen. När läkaren tittade i munnen så såg vi antagligen boven till det hela.
Minella har fått en tand, en bak i munnen, bredvid hörntänderna såg det ut som. Hon är bara 9 veckor i morgon. Så stackars älsklingen, hon har ju säkert ont av det då. Jag blev alldeles chockad när läkaren sa att det är en tand på väg upp. Haha. Skönt att det antagligen inte är något annat i alla fall.
Jag är gärna med i fb-gruppen. Heter Linnéa Zahnér
Jag hittar inte gruppen, kan någon bjuda in mig???
Nu hittade jag gruppen, om det är den som bara heter "Junibarnen". Skickade en förfrågan så hoppas någon godkänner den.
Nu hittade jag gruppen så om någon kan godkänna mig hade det vart snällt. Sov gott alla
Emmelie Lindén- här är en till med en sovande bäbis. På dagarna så är hon så otroligt lättväckt och vill gärna sova nära. Vaknar så fort man lägger ner henne. Men på kvällarna så äter hon sista målet vid 21.00 och sover stenhårt till ca 06.00 för att äta och sedan somna om igen till ca 09.00. På kvällarna så kan jag flytta henne hur mycket som helst och lägga ner henne utan att hon vaknar. Byter blöja utan att hon vaknar m.m. Jag klagar inte. Bara få in rutinen att jag ska gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna.
Hej tjejer. Jag är kvar här också. Hur är det med er???
Vi ska ha dop i slutet av oktober, hoppas klänningen passar då. Jag behöver också tips på vad man ska bjuda på. Tänkte smörgåstårta men blir så jäkla dyrt. Ca 50 pers kommer om alla kommer
Stämplar vill jag också göra. Såå mysigt. Ångrar att jag inte gjorde det med stora tjejen. Var har ni köpt grejerna för att göra dom???