Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barnen

Tycker ni att det hjälper med det där bältet?

• Uddabus

Är det någon som fått tillbaka sin mens redan fast ni ammar?

Jag har precis nyligen fått som värsta mens smärtan... Fick ta en panodil.

Någon som haft så??

Charlie är 2 veckor på onsdag..

• Uddabus

Men jag hade bara eftervärkar i 3-4 dagar o sedan ingenting.. Just nu har jag typ brunt grått avslag ( ursäkta ) men kommer blod från o till...

Blöder inte alls mycket men rätt som det är kommer där mycket o sen pyttelite igen...

Känns som en tyngd neråt... Ser lite konstigt ut faktiskt så jag får väl gå in på mvc när jag ändå ska på BVC på tisdag...

Tycker oxå det är lite väl tidigt med mens nu eftersom jag hel ammar...

Har ont o mår illa... Men får hoppas att det är normalt...

Hur känns livmoderinflamation? Hur känns framfall? Får man ont då? Når man illa osv?

• Uddabus

Ett tips är ringblomsalva till bröstvårtorna... Har använt det sen dag ett från o till o inte ett enda sår eller början till det...

• Uddabus

Zinksalva, initiol, ringblomsalva, bröstmjölk, lufta mycket, idomin, potatismjöl,

• Uddabus

Ja exakt vad jag tänkte skriva...

Ni försökte iaf o gjorde ert bästa mer kan ni inte göra...

Sen är faktiskt ersättningen väldigt bra idag så coola ner o njut av spädistiden för den är snabbt förbi...

Sen när dem blir större så måste man ju jobba osv o då missar man ju så mycket...

Kram på er alla fina mammor o även alla fina gravida...

• Uddabus

Råkade lägga min fråga i juni bildtråden..

Typiskt mig just nu... Så jag frågar här oxå då..

Är det någon som fått framfall eller liknande men ändå kunnat träna bort det?

Blir så ledsen av att ha det såhär eller att det ska vara just det för jag är ju aktiv i vanliga fall o vill ju börja rida snart igen osv...
    O om det är det så får jag nog opereras för det fast bara om jag är nöjd med dem barn jag har osv

Eller man kan känna såhär innan allt har läkt färdigt osv???

• Uddabus

Zvartliljan usch stackars dig o tack för att du svarade...

O ditt svar lugnade mig lite men ska ta upp det på BVC imorgon så jag kanske kan gå in på mvc direkt...

Fan jag är ju faktiskt bara 32 år o aktiv med häst, barn, ut o gå o jobbar osv... Aktivt jobb alltså...

• Uddabus

Så illa har jag inte men det typ buktar inne i slidan.

Jag gick upp typ 17-20kg med Charlie men han var ju stor så jag hade tryck länge o sen blev det ju sugklocka så vet inte om det kan påverka...

5264gr 55 cm lång o huvudomfång på 37,5 cm...

Så kanske inte är så konstigt att det känns konstigt... Bara 2 veckor sedan han kom ju...

Svar på tråden Juni-barnen