Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barnen

Som nu... Gick o la mig halv tre med Charlie fast han sovit sen 12 o nu kl fyra fick jag väcka honom... :)

Så skönt att sova en stund så nu amning sen får vi minsann ut o gå en sväng :)

Mår mycket bättre nu i det är skönt... Visst jag blir trött ganska fort men bättre än vad det varit innan...

• Uddabus

Har oxå lammskinn i botten sen är det bra med lager på lager så kan du ta av ett lager om det är för varmt o ha en extra filt med om det blir för kallt... Tunna snuttefiltar kan dem ha så det täcker lite av ansiktet... Så slipper dem blåsten över näsan...

• Uddabus

Så hade jag med första... En sån där gigantiskt stor o den trillade ner i toan o det kändes som om det var hela livmodern som trillade ur mig... Fan va rädd jag blev... 20 år gammal o ingen hade berättat någonting för mig om sånt...

• Uddabus

Smarte jag tänkte mig inte för o käkade chili con Carne idag...

Får jag ett barn med ont i magen nu?

• Uddabus

Baby 1112 det kan vara tillväxtperiod... Kan hålla i sig typ 3 dygn för att få upp tillgången av mjölk :)

Drygt men så kan det vara...

• Uddabus

Har du prövat att ha honom på bröstet? Mage mot mage menar jag o buffa i rumpan på honom?

• Uddabus

I ibland tycker dem det är skönt att vara på bröstet mage mot mage o gå runt en stund

• Uddabus

Min Charlie har oxå gegg i ena ögat fick oxå höra att vi ska massera o tvätta med vatten på bomullstuss

Svar på tråden Juni-barnen