• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Pippi70, tror inte du behöver oroa dig. Vid förra försöket åt jag progynon så och denna gång oxå. Det är standard för dem och de vet vad de gör. Kram

• myran6801

Pippi70, jag vet exakt hur det är, man nojar för allt. Det har säkert med att vi är lite av kontrollfreaks allihopa . Vågar inte riktigt lita på att andra har koll.

Jag fick migrän av nedregleringssprutan och kraftig huvudvärk av progynonet. Men det gick över efter ett tag, så det är nog som du säger rätt vanligt.

Förkylningen är bättre, men i fredags var jag risig. Imorgon hoppas jag min mens sätter fart för jag har bokat tid för vul och ska om allt ser bra ut börja med progynon jag med. Dessutom tänker jag på eget bevåg ta en antibiotikakur.

• myran6801

Karin71, jag hatar oxå att vänta. Jag tog ett urintest hemma ngn dag innan blodprovet och det visade plus.

Huvudvärken är pest! Idag var jag på mitt andra vul och det såg bra ut så nu har jag börjat med progynon. Har haft huvudvärk av och till sedan nedregleringssprutan. Nu lär det väl bli värre oxå när jag börjat med progynon.

• myran6801

Känner mig som en missbrukare med alla piller. Idag har jag på eget bevåg börjat med en antibiotikakur och kortison och så progynon till det. Gillar normalt inte att ta mediciner men vad gör man inte i denna barnverkstad.

• myran6801

Välkommen Uppåt! Väljer man Spanien går allt mkt snabbt då de har gott om donatorer. Kostnaden ligger på ca 90000 euro cirka.

• myran6801

Karin71 åh vad bra!!!!! Grattiskram!!!! Värdet låter ju högt och bra också. Ska du ta ett till för att kolla ökningen? När vill kliniken att du gör första vul?

• myran6801

Pippi70, vad skönt att kroppen sköter sig och nu ska du se att tiden går fort! Vi bokade faktiskt flyg igår inför vårt FET.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?