Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Är på väg för att ta nytt hcg prov nu plus progesteron. Dock vet jag ju sen tidigare att hcg kan öka fint i början även vid X. Men jag tar ett nytt prov för det kan vara bra att ja historiken om utfall.
Är på väg för att ta nytt hcg prov nu plus progesteron. Dock vet jag ju sen tidigare att hcg kan öka fint i början även vid X. Men jag tar ett nytt prov för det kan vara bra att ja historiken om utfall.
Karin, jag har mer som ont på ett ställe till vänster. Men man har ju ingen aning.
Vad jobbigt för dig med blödningen. Hoppas det är ngt ofarligt. Vi får helt enkelt stötta varandra i den här jobbiga resan. Kram
TyckOmMig, jag hade inte väntat till på måndag. Åk in till akuten och kolla upp.
Själv är jag också bedrövad. Har varit och tagit hcg idag och det låg bara på
S-hCG 3380 IE/L
S-Progesteron 19 nmol/L
vilket är för lågt. Ska ju fördubblas varje dag var jag förstår och i torsdags var det ju 829. Misstänker att det är ett x. Har mailat kliniken så får vi se vad de säger.
Germany, jag fick svar på provet som togs idag. Det var 3380 och i fredags var det 829. Borde väl vara högre? Är så jäkla livrädd för ett nytt X. När jag googlar har jag alla symptom. Molvärk i nedre delen av magen, ont ner mot ena sidan osv.
Karin, ja det stämmer ju. Jag var förvirrad...
Då kanske värdet är ok.
TyckOmMig, jag åt Miraclin med aktiv substans doxicilina. Köpte det fr Peny i Grekland.
Germany, jag tror du har rätt i att jag oroar mig för jag är så rädd. Har inte lika ont som förra ggn så jag ska försöka lugna mig och om det blir värre får jag helt enkelt åka in.
Pippi, jag förstår alla dina tankar och självklart önskar man sig några i frysen in case of...Men först ska du testa på testdagen. Det är så stora kostnader i denna process. Men om jag var du skulle jag berätta för kliniken om era tankar med att vända sig ngn annanstans pga av priset och med tanke på att det bara blev ett embryo. Påtala också att det var psykiskt jobbigt med den första donatorn som inte blev ngt osv. Klart de har din mans simmare kvar. Vi fick ju våra flyttade fr Barcelona till Alicante utan problem.
Jag mailade mina värden och min oro till kliniken och de svarade snabbt att värdena var bra och att smärtan troligen beror på den ökade mängden blod i livmodern.
Kram alla
Jag tar också Fragmin och gör som Karin. Tycker dock det är trögt att få igenom nålen igenom huden om man jämför med sprutorna vid ivf. Jag bad att få Fragmin denna gång efter x och mf.
Callimero, jag har inboxat dig. Kram